endorfun Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 :MaDDoG tror ikke de gjør noe med rutene før de lakkes nei. at man kan ha inntil 30% på siderutene foran var en kjærkommen opplysning, takker! :D Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 det er jo fler grunner til at man vil legge på film på rutene enn at det ser fett ut.. nå om sommern for eksempel er det jo digg at ikke bilen blir så sinnnssykt varm etter noen minutter i sola.. også beskytter de somregel mot UV stråler som har en negativ effekt på for eksempel skinn ;) jeg synes mørk toning er fint på lyse biler, og omvendt.. derfor skal jeg selv ha rimelig lys film rundt hele, bortsett fra frontruta ja.. :D Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 HVa synes folket om f.eks 30%-film på siderutene foran og bak, og et slikt bredt "rullegardin" som dekker hele bakruten på en sort nissan sunny? Grunnen til at jeg vurderer å skaffe meg rullegardin i stedet for å sote, forstår dere hvis dere har tatt en nærmere titt på bakruten til en sunny. (den har en _kraftig_ bøy øverst og den har sånn derre "dot-matrix"-greier rundt kanten :( ) Kunne dette blitt fint eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 Det kan da bli greit det.. Vurderer å få tak i en rullegardin til mazdaen min og... har ikke veldig lyst til å begynne å sote bakruta pga. bremselyset som sitter i bakruta.. standardgreie på GLX modellen tror jeg.. Siter - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 ka med varmetråder? kjenner en som har koblet ut varmetrådene sine for å ikkje ødelegge sotingen.. bare dårlig sot som ikkje tåler det eller? Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Originally posted by jackpot jeg synes mørk toning er fint på lyse biler, og omvendt.. derfor skal jeg selv ha rimelig lys film rundt hele, bortsett fra frontruta ja.. :D Veldig få som har lys toning.. kunne vært morsomt å prøvd det på min bil :) Men det som er så kjedelig er at da må man nesten tone bakruten også, for det vil vel se rart ut med sånn mørk rullegardin!? (med lys ser det sikkert enda værre ut) ...Noen sider man kan se forskjellige typer sotefilm?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Juli 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2003 åssen er det å ta ut rutene på en bil med elektriske vinduer? og bakruta , er den veldig stress og ta ut...jævlig knotete og gjøre det inne i bilen liksom... har en chrysler stratus! Mvh Rino Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juli 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2003 Originally posted by jackpot også beskytter de somregel mot UV stråler som har en negativ effekt på for eksempel skinn ;) Eh, UV stråler går ikke gjennom glass... Går ikke ann å bli solbrent gjennom ei glassrute;) Det er selve sol-lyset som tar skinnet.. Å da er jo soting grei å ha ja:D Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg