Gå til innhold

Referat mini-meet Bryn Senter 18.02

Ranger emnet

ArraKiss

Anbefalte innlegg

Jadda... Til alle som ikke kom på mini-treffet idag; Dere gikk glipp av litt action. Jeg kom selv 20 min for seint men ble møtt av Ali og Sim her på forumet... samt at det var et par tre biler til der... Etterhvert svingte det inn ikke mindre enn 3 (!!) Poilitibiler totalt på plassen etter klager fra naboer i nærheten om høy musikk :w00t :coplight

Ali var ikke akkurat heldig der han drev å driftet på parkeringa idet de kom kjørende. Vet han fikk litt tilsnakk men kjenner ikke detaljene så de får han ta... Jeg slapp heller ikke unna... Ettersom bilen min i utgangspkt. skulle vært Eu-godkjent i Oktober 05 var den nå begjært avskiltet... Desverre fikk Onkel med seg dette og han stod klar med skrutrekkeren i hånda for å plukke av skiltene mine... etter ca 40 min med diskusjon klarte jeg å vri meg unna å kunne kjøre blid å fornøyd ut fra plassen med både bil og skilter i behold...

Tror Singh ble litt overraska over hvor mye som satt i kjeften på meg i den diskusjonen med Poilitiet grinchy

Men alt i alt.. hyggelig kveld, fint å hilse på ansiktene bak noen av nickene her på forumet... Håper på gjentakelse med andre ord.

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrev litt om det jeg oxo i den andre tråden..

Gikk bra med meg da, han synes det var kult at vi drev og brekka, men vi skulle være litt forsiktig sånn at vi ukke skada bilene ved å komme bort i lyktestolpene.. han anbefalte en plass ved grønnmo , var der de drev og lekte med politibilene når de ikke hadde noe og gjøre.. tullinger ass.. eneste han var litt skeptisk for var de blå leddene jeg hadde i frontruta, men jeg sa den var kobla inn til døra slik at de slokka når jeg lukket igjen døra, og det ville han sefølgelig ha demonstrert , så med den ene handa trykka jeg på knappen, og med den andre lukket jeg opp og døren . hehehe, han gikk på den.... "men det går vel ikke ann og skru de på mens du kjører ?? "" neida, er ikke så dum og kjører med åpen dør" . . heheheheehe.. hvor dum går det ann å bli sier jeg....... møtte singh og fetteren etter treffet ved mcern på lanabru da, sjekka ut gti en hans.. fin den..

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja... Snut er å blir weirde folk ass! Men de skal ha for at de var så lettlurte og "allrighte" :D Kikket på GTi'n til fettern hans jeg også. tror det er et bra kjøp med så lite på telleren ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk desverre ikke muligheten til å komme en tur :( hadde besøk... men dette er noe som vi burde gjøre en gang i måneden eller noe! er det flere som er enige? :)

2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå

Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke muligheten selv, var på jobb hele dagen. Så når jeg bor i skien trenger jeg litt tid til å kjøre til oslo også.

Hva med å ha treff i Drammen a? enklere å komme seg dit:)

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du ikkje tatt bryet med å eu godkjenne bilen da, trodde alle bil intereserte ville ha bilen i bra stand eg, Å krangle med politiet er ikkje alltid noe lurt, det kommer en annen dag, men å diskutere med de det er da greit, har kommet unna med mange bøter der, pleier å alltid ha bilen klar for eu eg, mitt mål er å ha en bra bil i bra tilstand, så man kan komme igjennom enhver kontroll,

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du ikkje tatt bryet med å eu godkjenne bilen da, trodde alle bil intereserte ville ha bilen i bra stand eg, Å krangle med politiet er ikkje alltid noe lurt, det kommer en annen dag, men å diskutere med de det er da greit, har kommet unna med mange bøter der, pleier å alltid ha bilen klar for eu eg, mitt mål er å ha en bra bil i bra tilstand, så man kan komme igjennom enhver kontroll,

imstupid

Vit hele historien før du uttaler deg du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort fortalt fikk jeg mangler på kontrollen som ble gjort i November pga bremsene mine... Ting har tatt tid og bilen er påkostet mye på service osv. den siste tiden, så eu-kontr. ble litt nedprioritert... Men bilen har vært i tipp topp stand og jeg er sykt nøye med å holde den slik. Grunnen var som sagt manglende godkjenning... thats all!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da fikk vi det, men eg ville heller prioritert å få bilen godkjent eller kjøpe masse extra tuning, bremsene kommer vel på kun 2000 kroner for alle skivene og klosser, brembo originale, jaja vi er nok litt forskjellige der, pleier å godkjene bilene mine 4 mnd før eg skal eg, da har eg god tid til å bruke penger på annet enn eu, Men bra du fikk kjøre videre da, eg meiner da politiet gjorde en tabbe eg, de burde gjort jobben sin, er for mange farlige biler ute å går i trafikken, bremser er da mye viktigere enn feks fete hjul, stereo osv,,

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider