Gå til innhold

Referat mini-meet Bryn Senter 18.02

Ranger emnet

ArraKiss

Anbefalte innlegg

mazdafreaks

klapp igjen a, bilen hans er sikkrere enn din jo- er det noen som er drittunge så er det deg som ikke har noe fornuft når du skriver. virker som om Politiet hadde mer sunn fornuft enn deg.

- 1994 Mazda RX-7 R2 Twin Turbo (under construction)

- 2000 Golf GTI Exclusive (full R32) *Solgt*

Pratmakere har vi nok av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har ikke vi som er imot mazdafeaks meninger og uttalelser lov til å ytre våre meninger mener du?

bare fordi vi ikke aksepterer gnikking, grnining og sytinga hans?

han har fått en meget gjennomført og ordentlig svar på det teite spørsmålet sitt, men likevel så gnir han uvitenheten sin og den latterlige oppfatningen sin inn hele tiden, uten å bruke sunn fornuft.

ja saken er over. men la nå ALLE få den ytringsfriheten du forsvarer så sterkt.

- 1994 Mazda RX-7 R2 Twin Turbo (under construction)

- 2000 Golf GTI Exclusive (full R32) *Solgt*

Pratmakere har vi nok av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest barnslige her er et noen i det hele tatt gidder å bry seg.

Hvem som passer på eu-godkjenning og ikke, får være en privat-sak... blir dem avskiltet eller bøtelagt, er det demmes pung det svir i...

Ikke alle verksteder som tar den eu-godkjenninga noe nøye, så det har ikke så mye å si på standen av bilen.

Må si det tok av litt vel her nå, så håper virkelig krangelen legger seg...

Mazda eller VW.. samma det vel..??... vi er alle en del av Bil-folket...

La nå være å diskutere om slikt tull...

Nuff Said!

Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!!

98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421

Powered by http://www.dreamtm.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit tok vel litt av med de mazda greiene men det får være marius sitt problem når han prøvde å forklare at sånn å sånn har skjedd og jeg skal fixe alt men han forstår jo ikke! men men!! Gleder meg til neste meet jeg ass;)

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit tok vel litt av med de mazda greiene men det får være marius sitt problem når han prøvde å forklare at sånn å sånn har skjedd og jeg skal fixe alt men han forstår jo ikke! men men!! Gleder meg til neste meet jeg ass;)

Fikk ikke vært med jeg da Gatebil og fylla sto litt høyere på lista denne gang, men er på plass neste gang.. Forhåpentligvis med sommerdekk.. Mangler bare to ting.. Bare veier, og.. Hmm, et dekk? Hehe.. Funnet ut noe der eller?

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke vært med jeg da Gatebil og fylla sto litt høyere på lista denne gang, men er på plass neste gang.. Forhåpentligvis med sommerdekk.. Mangler bare to ting.. Bare veier, og.. Hmm, et dekk? Hehe.. Funnet ut noe der eller?

Sorry chirs jeg har hatt så mye å gjøre! Masse dritt på bilen som skal fixes nå snarest, så skal jeg ringe han tosken så det blir ett dekk på deg oxo:P;)

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest barnslige her er et noen i det hele tatt gidder å bry seg.

Hvem som passer på eu-godkjenning og ikke, får være en privat-sak... blir dem avskiltet eller bøtelagt, er det demmes pung det svir i...

Ikke alle verksteder som tar den eu-godkjenninga noe nøye, så det har ikke så mye å si på standen av bilen.

Må si det tok av litt vel her nå, så håper virkelig krangelen legger seg...

Mazda eller VW.. samma det vel..??... vi er alle en del av Bil-folket...

La nå være å diskutere om slikt tull...

Nuff Said!

Mitt poeng nøyaktig.. og jeg la diskusjonen død for flere poster siden. Hvertfall fra min side.. :peace:

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde kun i grunn å finne ut hvorfor denne bilen var ikkje eu kontrolert eg da, synest dette var rart, om man kunne svart enkelt så hadde det aldri blitt noe diskusjon, er skjelden innom dette forumet og slik kommer det til å bli, er for barnslig, derfor er det mer seriøsitet på feks, mazdaforumet, og eg har mazda så har det lite med meg å gjøre, har også en ganske ny og velholdt golf iv som eg holder på med som kommer sikkert til å bli en meget rå bil etterhvert, hvordan skulle eg vite at denne bilen til arrakizz var bra, var egentlig bare nysjerrig eg,om dere leser mitt første innlegg i denne tråden så ser dere at dette ikkje var ett uvanlig spørsmål,, men fikk ett svar som passet seg dårlig, med feks, en icon med i`m with stupid, og som gav inntryk av han synest eg var idiot,og kom med en kommentar om eg var mammadalt, noe som virker ganske barnslig noe som eg ikkje er, Lykke til videre dere, eg som har mazda er ikkje velkommen her virker det som, så eg gjør som dere ønsker reiser tilbake til ett seriøst forum der man kan ha flere biler, Og er ganske viktig å ha en eu godkjent bil, ikkje kun pga kontroller men om man blir påkjørt osv så kan man rissikere å måtte betale hele greia enda man ikkje har feil, Så eg i allefall synest det er ganske idiotisk å ikkje godkjenne en 2000 modell bil, koster ingenting med etterkontroll heller, vet det er arrakizz sitt problem ja, men er det ikkje lov å diskutere på dette diskusjonsforumet da. Litt merkeligt at alle var enig med arrakizz i denne tråden, og ikkje skjønner allvoret i dette med eu, er en grunn til dette kom for å bli.

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen du!

Jeg personling bryr meg ikke om du kjører Mazda, Vw eller Lada for den saks skyld. Vi er alle bil interesserte og det er en felles interesse vi deler. Vi er her for å diskutere en felles interesse eller hva? Grunnen til at jeg svarte deg slik i første post var at jeg følte du uttalte deg uten å vite nok om bilen og forløpet av diskusjonen med politiet Du gikk rett på person og ikke på sak ved å beskylde meg for å nedprioritere bilens sikkerhet og stand, noe som er helt usaklig ettersom det jeg setter fremst er bilens sikkerhet. Kanskje jeg overreagerte, kanskje ikke.. men når man bruker flere titals timer i uka på bilen å blir beskyldt for både det ene å det andre så reagerte nå jeg slik. Ang Eu kontroller så er det selvsagt et bra tiltak med tanke på sikkerhet, men i denne saken stod det kun på mangel av et papir som viser at feilene var utbedret. Men siden jeg hadde kontrollseddel fra første besøksom viste hva som skulle utbedres (Bremser og to lyspærer) og samtidig hadde papirer på at dette var utbedret så synes jeg politiet i denne sammenheng gjorde en bra avgjørelse. Vi er som regel enige alle mann om at staten allerede krever for mye av oss bilister... så vi burde være glade på hverandre vegne når vi slipper å måke ENDA mer inn i kassa. Personlig har jeg ingen problemer med deg mazda, men du gikk litt for mye i sak uten å vite fakta... derfor jeg reagerte som jeg gjorde! Men som nevnt tidligere, vi har alle forskjellige meninger, men ingen grunn til å droppe ut av forumet fordet.... For min del må du gjerne bli!

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ja! sånn, nå blir det vel ikke noe mer pes...

En sakelig forklaring med begrunnelse fra begge parter var alt som skulle til. hehe

Hadde ikke verden vært flott hvis alle diskusjoner hadde endt slik? :P

hehe...

Flott med meninger om ting, men la det være sakelig og vennskapelig, sånn at folk ikke føler seg støtt og krenket.Regner med at flesteparten støtter meg i den meningen om at vi er her på forumet for å bli kjent og hjelpe hverandre. Uansett bilmerke eller type spm.

Ønsker at du fortsetter å være her Mazda, har sett at du ofte er her, og skriver innlegg stadig vekk. og er ikke noe bedre enn det!

Var ikke alle som nødvendigvis tok ArraKiss sin side, men ytret samme mening om saken kanskje? jeg for min del holder meg nøytral, og heller skriver inn min personlige mening.

men nå er det nok off topic fra min side... bruker ikke blande meg. men bare måtte... hehe.

Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!!

98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421