Gå til innhold

Mazda 929ht coupe selges/byttes

Ranger emnet

Nytern

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mr2Nyter'n:

Bør du gi denne til Viper? Ettersom han tok livet av en 929 SEDAN? Hva tror du han kan gjøre med en Coupe da? :P

Neida :)

Du skal vite at den forrige bilen hadde rådebank allerede da jeg kjøpte den! Passer på bilene jeg. Til en hvis grad ihvertfall. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha:D Eneste kravet jeg stiller er at Mazdaen sladdes.. Mye:D

Og Viper.. Jeg misunner deg Mercedesen..:) Driver og lurer på bytte ut mr2 med 2.3-16 eller 2.5-16.. Gromme biler!

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen solgt! Gratulerer, viper:D Skal ut og vaske'n litt innvendig og rydde litt osv senere i kveld. Skal ikke se bortifra at den får en vask utvendig og..:)

Håper du får så mye kos og morro med kjerra som jeg har hatt, viper:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, kunne ikke la denne stilige kjerra gå til spille. Blir langtur neste helg for henting av råskapen!

Og Viper.. Jeg misunner deg Mercedesen..:) Driver og lurer på bytte ut mr2 med 2.3-16 eller 2.5-16.. Gromme biler!

Du får ta å hilse på om du skal på Gatebil våler, stiller på lørdagen med 190 klubben. Gode biler som ikke alle andre har ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres svært bra ut, viper! Mazdaen er helt klar for tur:D Skal gi'n litt motorvarmer de værste kuldenettene her, hakke hjerte til å la bilene fryse:)

Får nok ta meg en tur på Gatebil og hilse på da ja! Ser etter 2.3 16v til gode priser, men forstår at man må ut med endel kr for å få en bra en..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på Gatebil og hilse på da ja! Ser etter 2.3 16v til gode priser' date=' men forstår at man må ut med endel kr for å få en bra en..[/quote']

Med fare for å få moderatorene på hode og "ødelegge" tråden: Ja, du må opp i pris for en fin en. Hadde kjøpt en 2.5-16 om jeg var deg. Litt bedre motor. De går nesten helt likt, men litt 2.5en mangler barnesykdommene til 2.3en. Nærmer du deg 80-90K får du en bra bil. Men mye peng for en gammel bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang i fremtida, viper.. En gang i fremtida.. :) Er jeg som får moddene på nakken, jeg som starta off-topicen i egen salgstråd:D

Skal skjerpe meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider