KristianG Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 SMS-språk i annonsen og =/ Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Ville ikke hatt en civic om du hadde dyppa den i sjoklade og smurt den inn med karamell. Ekte mannfolk kjører ikke bil med 1,5liter og forhjulstrekk. Selv bestemor synes 1,8 blir for tamt. :boxing Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Ville ikke hatt en civic om du hadde dyppa den i sjoklade og smurt den inn med karamell.Ekte mannfolk kjører ikke bil med 1,5liter og forhjulstrekk. Selv bestemor synes 1,8 blir for tamt. :boxing har da baller jeg og kjører 1.8l fwd... hatt flere 2.5l rwd og har det mere morro nå med 1.8l;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 V-tech Powa Yo!!! du er en skam for honda folket... klare ikke å skrive vtec engang ;) stå på... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Azzido da... Fra slem Bimmer-boy til gal VTEC mann... Jeg ser forvandlingen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Azzido da... Fra slem Bimmer-boy til gal VTEC mann... Jeg ser forvandlingen ;) hehe, noe galt i det da? Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 har da baller jeg og kjører 1.8l fwd... hatt flere 2.5l rwd og har det mere morro nå med 1.8l;) Det er vel ikke en helt vanlig 1,8l. fwd. du har du da. Tenkte mer på 1,8l. Golf 3 VS. BMW 325i E36. Da er det morsommere med 2,5l og bakhjulstrekk. Jeg for min del kan ikke fordra forhjulstrekkere, men det er helt sikkert for at jeg ikke kan kjøre en forhjulstrekker. Har aldri eid en heller. Fin bil du har forresten. Sorry OT. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Jaja, Tror han må være gjenfødelsen av en tysk alkymist fra 1600 tallet hvor de trodde det gikk å forvandle gråstein til gull. (Ja det går faktisk i dag med moderne vitenskap, men prossessen koster mer enn verdien av gull så det blir kun gjort i forsøk) Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 hehe, noe galt i det da? Absolutt ingenting :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Hvordan folk styler bilene sine bryr meg fint fint lite, trenger ikke å kjøpe den bilen om man ikke liker den.. Personlig mening er at den er mindre pen.. Men prismessig så ser jeg det positive i at bilen er overpriset, gjør det jo 100 ganger lettere for andre folk å få solgt bilene sine. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Du klarte ikke å skrive VTEC korrekt du heller, selv om denne tråden sin utløsende årsak var akkurat feilstavelsene av Honda sin ventilteknologi!? Ta deg en kavring, og les leksikon! :knob: Ryeng, stå på. Tving VTI prisene ned, så kanskje jeg har råd til en i den nærmere fremtid ^^ Nei, kavring er for tørrt til å spises så det hopper jeg over, og det står nok ikke noe særlig om VTec motoren i leksikonet.. :) Drit i den binde streken, alle skjønner hva jeg mener!!! :P Ble tråden laget pga. at folk skrive VTEC feil?!lite å finne på? :S Trodde det var prisene på civicene jeg...jeg mener selv at en orginal VTI både motor og utseende messig ikke er verdt noe særlig mer enn 80 000kr, er ikke noe spesielt interiør, motoren er litt spesiell, men de fleste vtiene er hardt kjørt! Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Den bilen kunne jo vært drit fin! :( Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eonVR6 Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Tror vi bør senke levealderen :rockets på biler her i landet, mulig det blir billigere da :rolleyes: Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Bare en civic eier ville sammenligna en civic med en m3:P Haha :D VE-TEKK !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Synes det går mange stygge styla japanske biler i Norge. De kom vel rett etter fast and fouriousfilmene? :naaaws Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg