Gå til innhold

"Hvorfor må de?" II

Ranger emnet

Øyvind Ryeng

Anbefalte innlegg

Ville ikke hatt en civic om du hadde dyppa den i sjoklade og smurt den inn med karamell.

Ekte mannfolk kjører ikke bil med 1,5liter og forhjulstrekk.

Selv bestemor synes 1,8 blir for tamt. :boxing

har da baller jeg og kjører 1.8l fwd... hatt flere 2.5l rwd og har det mere morro nå med 1.8l;)

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har da baller jeg og kjører 1.8l fwd... hatt flere 2.5l rwd og har det mere morro nå med 1.8l;)

Det er vel ikke en helt vanlig 1,8l. fwd. du har du da.

Tenkte mer på 1,8l. Golf 3 VS. BMW 325i E36.

Da er det morsommere med 2,5l og bakhjulstrekk.

Jeg for min del kan ikke fordra forhjulstrekkere, men det er helt sikkert for at jeg ikke kan kjøre en forhjulstrekker.

Har aldri eid en heller.

Fin bil du har forresten.

Sorry OT.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, Tror han må være gjenfødelsen av en tysk alkymist fra 1600 tallet hvor de trodde det gikk å forvandle gråstein til gull. (Ja det går faktisk i dag med moderne vitenskap, men prossessen koster mer enn verdien av gull så det blir kun gjort i forsøk)

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarte ikke å skrive VTEC korrekt du heller, selv om denne tråden sin utløsende årsak var akkurat feilstavelsene av Honda sin ventilteknologi!?

Ta deg en kavring, og les leksikon! :knob:

Ryeng, stå på. Tving VTI prisene ned, så kanskje jeg har råd til en i den nærmere fremtid ^^

Nei, kavring er for tørrt til å spises så det hopper jeg over, og det står nok ikke noe særlig om VTec motoren i leksikonet.. :)

Drit i den binde streken, alle skjønner hva jeg mener!!! :P

Ble tråden laget pga. at folk skrive VTEC feil?!lite å finne på? :S

Trodde det var prisene på civicene jeg...jeg mener selv at en orginal VTI både motor og utseende messig ikke er verdt noe særlig mer enn 80 000kr, er ikke noe spesielt interiør, motoren er litt spesiell, men de fleste vtiene er hardt kjørt!

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider