Riisern Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Skal montere en vanlig cdspiller i en 1987 360. Hvor får jeg tak i adapter for å få denne til å passe i steriohullet i dashbordet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Sjekk hos Strømmen Bilradio Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nasonex Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Følger som oftes med den ramma du trenger, når du kjøper ny stereo. Eller hvis du tenker på ISO kontakter, så finnes det sikkert ISO til Volvo. Ellers blir det ISO kontaktene, og koble om selv. Siter [TEAM SUMMER SUCKS] [-] 1999 Passat Highline 1.9TDI Syncro @ 140 hk. [-] 2003 Ski-doo Summit 800 H.O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Følger som oftes med den ramma du trenger, når du kjøper ny stereo. Eller hvis du tenker på ISO kontakter, så finnes det sikkert ISO til Volvo. Ellers blir det ISO kontaktene, og koble om selv. Det jeg tenker på er en ramme som gjør det mulig å benytte vanlig cd spiller i iso mål i en bil (slik som eks vovlo360) som har orginal radio større enn vanlige mål. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Volvo har mye 1,5 eller 2 ISO Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 ah.. Det finner du mange steder.. F.eks på Thorshov bilrekvisita på strømmen.. http://www.torshovbil.no Mulig du finner noe her :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg