MeSs Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 det har enthusia og ;) Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Penger å spare, folkens :D Fant dette spillet til kr 169,- på ICA Maxi på Bjølsen, så da var det ikke noe å lure på! Du finner det i diverse Narvesen-kiosker til under 200-lappen også. Nå drifter jeg og koser meg dagen lang :D Hadde bare Gran Understeerismo 4 hatt såpass til fysikk ville det vært tidenes konsoll-bilspill! Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Penger å spare, folkens :DFant dette spillet til kr 169,- på ICA Maxi på Bjølsen, så da var det ikke noe å lure på! Du finner det i diverse Narvesen-kiosker til under 200-lappen også. Nå drifter jeg og koser meg dagen lang :D Hadde bare Gran Understeerismo 4 hatt såpass til fysikk ville det vært tidenes konsoll-bilspill! Oioioi, hah! Jeg stikker til maxi nå... (Holdt på å bestille fra cdon akkurat, Saved by the bell sombrero ) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Håper du finner det da :) Jeg var nordpå da jeg fant det på narvesen, tenkte å kjøpe det da men hadde ikke spenn. Like greit siden jeg fant det enda billigere i butikken rundt hjørnet hjemme :D Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Håper du finner det da :) Jeg var nordpå da jeg fant det på narvesen, tenkte å kjøpe det da men hadde ikke spenn. Like greit siden jeg fant det enda billigere i butikken rundt hjørnet hjemme :D Når var fant du det? Og vet du om de har flere igjen på Bjølsen? Har tråla Ski for spillet nå (maxi,obs, ebgames, spaceworld etc...) men fant det ikke Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Jeg kjøpte det i går, og det var da hvertfall 5-6 stykker der (på Bjølsen i Oslo). Men klart, hvis det blir mye kjøring for å finne det blir det fort billigere å bestille, hehe... men jeg er ganske sikker på at det kommer til å være igjen spill der noen dager fremover. Kan se ut som spillet selger dårlig, siden det finnes så billig noen steder. Var nok ikke noe sjakktrekk for Konami å slippe det så kort tid etter at GT4 kom ut, det druknet vel i all hypen... Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Jeg kjøpte det i går, og det var da hvertfall 5-6 stykker der (på Bjølsen i Oslo). Men klart, hvis det blir mye kjøring for å finne det blir det fort billigere å bestille, hehe... men jeg er ganske sikker på at det kommer til å være igjen spill der noen dager fremover. Kan se ut som spillet selger dårlig, siden det finnes så billig noen steder. Var nok ikke noe sjakktrekk for Konami å slippe det så kort tid etter at GT4 kom ut, det druknet vel i all hypen... Mye kjøring? heyyou Tok meg 25min å kjøre bort til Maxi på Bjølsen, jeg bor ikke helt på landet... Har prøvd spillet litt nå og førsteinntrykket er at kjølefølelsen\realismen er mye bedre enn Gt4, men ellers er det mye likt, men det er mye rart de folka som har lagd Entustia har funnet på for å skille seg ut fra gt4.. Takk for tipset om dette spillet :thanks Må bare få kjøpt meg ratt nå alacocaina Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 godt å høre at folk er fornøyd :) Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Begynte å spille litt Enthusia i går, men bare pga bedre å drifte. Får se om jeg kjører noe mer avanserte race og sånt. Holder egentlig på med GT4... Men er veldig positiv til å prøve Enthusia skikkelig! Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Mye kjøring? heyyou Tok meg 25min å kjøre bort til Maxi på Bjølsen, jeg bor ikke helt på landet... Hehe! Neida jeg tenkte mer på at du først cruisa Ski rundt, og så inn til sta'n for å finne spillet, men penger sparte du nok likevel :) Mye moro med dette spillet, hvertfall når det gjelder å kjøre sidelengs. Morsomt at et spill som ser ut som et arcadespill banker GT-serien med tanke på fysikk! Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Mye moro med dette spillet, hvertfall når det gjelder å kjøre sidelengs. Morsomt at et spill som ser ut som et arcadespill banker GT-serien med tanke på fysikk! Ja, syns også billyden er bedre på entustia, bare hør på lyden av denne s2000: http://media.putfile.com/GT4-vs-Enthusia-275 Skikkelig daff lyd i gt4 mens i EPR er lyden mere hissig og ekte Hvordan får jeg tak i ae86? (Hvilken klasse er den i?) Gleder meg til å prøve Haki`en på Dragon course:Time Attack i ae86 Er forresten nå ranka som nummer 30 nå, Men Bmw M1`en jeg driver å kjører nå er "litt" vrien :smilbmw Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Rått spill! Anbefales. Mye bedre og drifte på spillet. Men dårlig at man ikke kan kjøre de trimma bilene på free racing:( Jo det kan man! Før du skal til å kjøre på Free Race eller time trail, gå inn på GRID så trykk på bilen din. Så går du inn på Settings å du kan trimme og fixe så mye du vil :w00t Har fått Ae86`en nå, den er på Driving Revolution og du får den når du klarer level 6 (perfekt), Kan røpe at den er ganske så driftevillig med litt trim, reprisene etter en tur ned\opp dragon hill gir meg grøsninger sombrero Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Jo det kan man!Før du skal til å kjøre på Free Race eller time trail, gå inn på GRID så trykk på bilen din. Så går du inn på Settings å du kan trimme og fixe så mye du vil :w00t Har fått Ae86`en nå, den er på Driving Revolution og du får den når du klarer level 6 (perfekt), Kan røpe at den er ganske så driftevillig med litt trim, reprisene etter en tur ned\opp dragon hill gir meg grøsninger sombrero m'm Lov å stikke innom en dag? ;) Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 m'm Lov å stikke innom en dag? ;) Seff, har du funnet ut hvordan man får på 360 grader? Sliter litt med å få tatt inn kontrane noen ganger:drive2 Btw: S13`en ble skikkelig go med litt trim. Har også fått tak i 2002 Turbo og 3,0l Csl...... Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Er det noen som vet om dette kommer på PSP i nærmere tid? Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg