laupsa Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Har fjerna ein del rust rundt om kring på bilen, mange småflekkar. lurer på å lakka over igjen med originalfarge lakk. men kva er lakkoden ? fann ei plate inni motorrommet med blå ramme rundt som det står dette: E4 15R-041439 EE80(G*H)M/T er lakkoden gjemt i desse tala og bokstavane og vaset ? Bilde av bilen og fargen på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Du må finne en blank firkanta plate i motorrommet. Lakk-koden står nederst til venstre på denne plata. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Hva med '930silberblau', godkjennes det som fargekode ? ;) (ikke laupsa sin bil.. men for å svare noe fornuftig kan jeg jo si at du bør sjekke det som autotune sier :) ) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Hva med '930silberblau', godkjennes det som fargekode ? ;) Gammel merce? Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 stemmer det :) takker ! Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 EE80 høres ut som en lakkode... :) Men jeg har ikke så god peiling på lakkoder enda, så jeg skal ikke si 100% sikkert at dette er riktig. Men ett lakkverksted vet garantert hva som er lakkode eller ikke. De finner den sikkert på et sekund uten å ta seg betalt for det. :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 EE80 er ikke lakk-kode til Toyota. Enten 3 tall, eller en kombinasjon av tall-bokstav-tall. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg