Bullitt_Mustang Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Drit bra chopp Bulitt, du kommer deg fort ser jeg:)..Bare få på noen andre BLING felger så skal du få nuss på kinnet..haha =P Nuss på kinnet tror jeg at jeg skal klare meg fint uten, men jeg kan se om jeg finner noen andre BLING felger å sette på. :) Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rorken Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Skikkelig nice det 2. bildet :) Synes det blir litt feil å lage en sånn bil harry(sånn som på 1. bildet) Imponert over resultatet :) Siter 1990 Audi Coupé 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Nydelig! :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg