Tsbusa Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Vil bare lage en tråd om den forferdelige ulykken som var idag, hvor 4 unge personer omkom.. 2 gutter og 2 jenter.. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=136974 Hvil I fred.. Edit: http://www.romsdals-budstikke.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060220/LOKALNYTT/60220001 Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 kjipt når slik skjer:( kondolerer til venner og kjente Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Såg det på nyhetene ista.. Er faen meg for jævlig.. Kondolerer til familie og venner. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 kondolerer... På nyhetene syns jeg det så ut som en Sharan, men nå så jeg med en gang att det var en Golf... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Forferdelig kjedelig ja, ekkelt og tenke på at dette kan skje hvem som helst når som helst:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 En forferdelig ulykke det der. Kondolerer til familie og venner :( Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Kondolerer til familie og kjente:( Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Kondolerer, ingen fortjener å oppleve noe sånt. Hverken som pårørende eller i sleve ulykken! RIP Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Kondolerer. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Forferdelig kjedelig ja, ekkelt og tenke på at dette kan skje hvem som helst når som helst:( Det har jeg også sitti å tenkt på.. Bør kanskje slutte med å kjøre litt over fartsgrensen.. Vertfall når jeg har påsittere.. Men, jeg kjører aldri skikkelig gris, så det er sagt! Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 fikk skikkelig vondt inni meg når jeg så det.....dette kan jo skje hvem som helst når som helst......så vondt når det skjer med så unge mennesker Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Kondolerer til familie og venner:( Utrolig kjipt, det skal ikke skje med så ungen mennesker:( Ikke kjør gris folkens!:( Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 uff:( kondolerer så masse ved pårørende! krasje med en golf er vel som å kræsje en handlevogn:( Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Kondolerer til familie og kjente:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 krasje med en golf er vel som å kræsje en handlevogn:( Å? Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg