asona_er_best Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 kondolerer til venner og familie...... jeg fikk helt vondt inne meg når jg leste dette, er tragisk at noe sånt skjer med så unge folk.... hvil i fred Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Ble også mye verre å tenke på når jeg fikk vite at det var et søskenpar blandt de omkomne:( Håper både lastebilsjåføren og 18-åringen kommer seg helt! R.I.P Gunnar, Yvonne, Marius og Anja Marlen! Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 har gått i klasse med 2 av de som omkom... merkelig at de er borte :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Kondolanser og trøst sendes fra meg også... Trist at sånt må skje... :( Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullaksen Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Kondolerer Siter VOLVO S40 1.9 TDI VOLVO V40 1.8 NISSAN MICRA 1.0 VW GOLF 1.6 GL(SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Kondolerer! R.I.P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hNg Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Kondolerer!! forferdelig ulykke det der! også noen tanker til trailersjåføren som ikke har det så bra for tiden, kommer ifra samme bygda som meg. Siter - 99 Nissan 200sx Z-Edition 57/200 x-94 Mazda 323 GT-R x-92 BMW 318 "Zeemax" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaPowah Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Kondolerer til familien. Må være ufattelig jævli for han som overlevde dette, å miste 4 av sine venner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Forferdelige greier :( Mine kondolanser går til familie og venner til disse ungdommene.. Hvil i Fred. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Å ta livet av 4 ungdommer fra 16-18 år er ikke akkurat beste sort for sjela selv om det ikke er din skyld. Faren til ei venninne fikk en selvmordsoffer i fronten på sin lastebil. Hjalp enormt for han psykisk at de fant brev hjemme til vedkommende. nok OT.. Viking. den linken jeg la fra Romsdals budstikke kan du godt legge til i Post 1... Stakkars stakkars foreldre, venner, familie og søsken. en styggsmell uten sidestykke. Litt OT: Kanskje du bør bruke et annet ordvalg, sjåføren av lastebilen har ikke tatt livet av noen, hvor mange ganger har vi ikke sett i avisen "knust av trailer"?, går en bil i en fjellvegg står det "knust mot fjellvegg" elns, "knust av trailer" gir for de som ikke leser hele artikkelen et inntrykk av at det er lastebilsjåføren som er ansvarlig for ulykken. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Kondolerer Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monika Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 kondolerer til alle som kjendte dei..... R.I.P. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fues Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Kondolerer! R.I.P Bedre at han overlevde da, enn at han også døde! Men blir sikkert veldig tøft for han, så de som kjenner han, ta godt vare på han :) Forferdelig at noe slikt må skje! Siter Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkers Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Kondolerer! Siter low and slow is how it goes http://www.bilforumet.no/golf-ii/198356-tr-den-golfen.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Litt OT: Til respekt av de etterlatte skal jeg ikke dra den videre Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg