farlig Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Hei! Hvordan får man av nakkestøtten på fremsetene? Jeg trykker og trykker på det punktet omtrent 10cm under nakkestøttene, men de vil ikke av. Noen tips? Har sett på endel bilder at folk har noen slags puter på nakkestøttene sine. Jeg har altså nakketøtter av den gamle typen, uten stoff. Hvor kan jeg få tak i noen sånne puter, og hva heter det? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 je har en liten anelse om at det er bare 740 som har sånne puter på nakkestøttene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 -940 før 94 hadde vel også om jeg ikke tar feil. 960 fra -92 har hverfall. der jeg har mine seter fra. Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Ok. Noen som vet hvordan jeg får dem av da? Vil gjerne bytte til den nye typen Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Sånn, da fikk jeg dem av. Etter mye vrenging og banning fant jeg ut at det var dritlett :D Nå gjenstår det bare å finne noen nye nakkestøtter. Passer alle 940 nakkestøtter om hverandre? Vil det fungere å sette på 98 mod fra helskinn f.eks? Hvis noen har noe liggende er det bare å si i fra! Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg