andrehjelde Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Den: Pioneer DEH-P6800MP http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1563 Eller: Sony MEX-R1 http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1412 Er det noen som har noen personlige meninger om disse 2 spillerne? eller er det noen andre spillere og se på i samme prisklasse. Siter -89- Chevrolet Suburban Silverado 2500 6,2 Diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Pioneer Enkelt Å Greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Pioneer Enkelt Å Greit. Kunne ikke sagt det bedre selv. Men den spiller ikke DVD om det var viktig... Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Erik Johannesse Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Hvorfor sammenligne en DVD spiller og vanlig cd spiller med godstuff ? Pioneer her gitt! Siter 95` VW vento 95` Audi S2 avant 97` MB C200 Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 ...og ingen spør hva han er ute etter... ;) ...de to spillerne er jo ikke akkurat konkurrenter selvom prisen er tilnærmet den samme... dekker to forskjellige behov. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-freek Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Yepp... Jeg hadde tatt Pioneern! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Pioneer ... anyday, anyway ! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Pioneer er jo nesten 1000 kr billigere, og hvis du legger de ekstra 1000kronene i sony'n er det nok i hovedsak dvd du betaler for. Har du planer om å legge opp system med dvd-skjerm(er) vil jeg anbefale sony ettersom det er mye "stiligere" med en spiller som også tar dvd, istedenfor ps2 el.l. i hanskerommet. Men skal du kun ha spiller for å høre på musikk ville jeg nok hørt på resten av folket! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas88 Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Jeg ville tatt Pioneer spilleren. Enig med han over meg. Tror du betaler mye bare for DVD funksjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Har du planer om å legge opp system med dvd-skjerm(er) vil jeg anbefale sony ettersom det er mye "stiligere" med en spiller som også tar dvd, istedenfor ps2 el.l. i hanskerommet. Hmm... Eller bare ha en fet headunit i dashen, og en DVD-spiller utenom? Da kan man nemlig spille den musikken man vil, mens man kan kjøre hva som helst på skjermen(e)... Har gjort det sånn selv, og det fungerer helmaks! Jeg kjører f.eks. Carmen electra med Aerobic på skjermen i dashbordet, men hører allikevel på den musikken det passer meg! happyhappy Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 thomasekeli: Da har vi delt mening. Jeg valgte å kjøpe spiller MED dvd, kun av den grunnen at jeg synes det er mere "stilrent" med en unit, som spiller begge deler. Det er selvsagt en mulighet med separat dvd, men det er jo forsåvidt opp til hver enkelt! :) Hvilke av de to spillerne som går under "Fet headunit" skal ikke jeg uttale meg om! Hehe ;) Og at det er plassbesparende med inkludert dvd kan du i allefall ikke si noe på! Uansett hvordan du vrir og vender på det! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-peder flesvik Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Uten tvil pioneer! Hvis du er opptatt av signalstyrken ut på LINJEUTGANGEN for å bruke forsterker,skal du vite at pioneer er en av de merkene som yter mest. Dette er viktig for å få utnyttet de eksterne forsterkerne max! Og pioneer er et merke med høy driftsikkerhet... Jeg har jobbet i bransjen... For en del år tilbake hadde sony over 30% feil på bilstereo'n sin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Uten tvil pioneer!Hvis du er opptatt av signalstyrken ut på LINJEUTGANGEN for å bruke forsterker,skal du vite at pioneer er en av de merkene som yter mest. Dette er viktig for å få utnyttet de eksterne forsterkerne max! Og pioneer er et merke med høy driftsikkerhet... Jeg har jobbet i bransjen... For en del år tilbake hadde sony over 30% feil på bilstereo'n sin! Nei, nå tuller du litt... For det første: Pioneer sine spillere gir ganske lik spenning ut som de andre konkurrentene. Ingen grunn til å overdrive. Personlig liker jeg Alpine best, men her var ikke det et alternativ. Og for det andre: Linjenivåspenningen har ingen ting å si for hvor mye du får utnyttet forsterkerne så lenge (max RMS) spenningen befinner seg innenfor området forsterkerne tar imot. Dette er vanligvis fra noen mV til alt ifra 4-16 V. Linjenivåspenningen har med støy å gjøre, lavere spenninger er mer følsomme for støy enn høye. Til å ha jobbet i bransjen virker kunnskapsnivået noe lavt... Noe det dessverre altfor ofte er. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Ingenting annet enn Pioneer! Det er det eneste riktige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg