OpelFanatikeren Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Fant denne smarte løsningen på en nettside, og du kan faktisk bestille den Devil http://www.plankatullen.nu/se_index.php Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Hva hjelper det å ha den foran? Vinden vil jo blåse den opp igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Dette er postet tidligere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Går det ikke an å lage en plexiglassplate som er lakkert med klarlakk over skiltet da? Noen som tror det funker? Skal ut å prøve det jeg nå. Ikke det at jeg er trygdet eller noe sånnt, selv om jeg sitter hjemme i dag. Jeg har influensa. :usa: Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerdeanders Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Går det ikke an å lage en plexiglassplate som er lakkert med klarlakk over skiltet da?Noen som tror det funker? Skal ut å prøve det jeg nå. Ikke det at jeg er trygdet eller noe sånnt, selv om jeg sitter hjemme i dag. Jeg har influensa. :usa: har hørt at du kan bare lakke på skiletet.. noen sier det bare er bull, og andre sier det funker.. så eg er litt usikker :p Men noen her inne kan vel teste det? :p Siter Biler Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=) X: Ford Fiesta Opel Kadett GSI look (1,3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 har hørt at du kan bare lakke på skiletet.. noen sier det bare er bull, og andre sier det funker.. så eg er litt usikker :p Men noen her inne kan vel teste det? :p Ja det er noe det også http://www.photoblockershop.com Vet ikke om det virker. Var ute å kuttet opp noen biter med plexiglass i ste, som jeg lakkerte med klarlakk. 3 tynne lag, og prøvde å fotografere skiltene mine etterpå. Det ble bare helt hvitt når jeg fotograferte.(uten blitz) Så litt rart ut da, og så ikke skiltene spesiellt godt, men folk som ikke visste det la ikke merke til det. Skal prøve eksperementere litt med dette i morgen. Prøve forskjellige lakktyper med moe metalliclakk og sånnt. Jeg skal ikke bli tatt av en fotoboks igjenn. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Noen med masse penger som vil ut å være prøvekanin? :bump Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Noen med masse penger som vil ut å være prøvekanin? :bump Kan godt være prøvekanin jeg, hvis jeg får bruke noen andre sin bil =) Sorry, usaklig og tåpelig komentar. Devil Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Jeg lakkerte 3 lag med klarlakk på mitt skilt.. På KTM'n... Fungerte ikke kan man si... Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Haha! Hvis dere er så gjerrige at dere må snike i bomstasjonen så er det vel bedre å gå!? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Haha! Hvis dere er så gjerrige at dere må snike i bomstasjonen så er det vel bedre å gå!? Synes jeg legger igjenn nok penger i statskassen jeg om jeg ikke skal betale bompenger i tilleg til 12,- literen for bensin. :rolleyes: Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Du har ikke prøvd å ta bilde av skiltet fra samme høyde og vinkel som fotoboksene er plassert i vel? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Har ikke det nei. Lurer på om jeg skal lakke et tynt lag med hvitt utenpå så plata nesten blir ugjennomsiktig. Da er jeg garantert å ikke bli tatt. I hvilken høyde og ca. vinkel er fotoboks plassert? Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Kan man få noen form for straff for å gjøre slike ting med et registrerings skilt? Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Vet ikke. Så lenge skiltet er der og man ikke har lakket/tegnet direkte på skiltet kan man vel ikke få noe anet enn en advarsel og en anmodning om å fjerne plata. Vurderer å bestille meg sånn "tollfri" skiltholder. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg