Gå til innhold

Skiltholder for å snike i bomring

Ranger emnet

OpelFanatikeren

Anbefalte innlegg

funker gull med masse klarlakk, slapp unna fotoboks i ca 100 i 60, de kalte meg inn til avhør men ble henlagt pga manglende bevis..Les:ikke synlig skilt på bil!! fikk anmodning om å kjøpe nytt da de mente det var en produksjons feil..LOL.. men husk å ha masse!! typ 10-12 lag med 2k klarlakk, sprayboks funker ikke... det er en hardt lært erfaring fra mopedtiden.

Drift it like u HATE it !

[sign:error]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan man få noen form for straff for å gjøre slike ting med et registrerings skilt?

Skiltene er per definisjon utleid til deg fra staten, så om man gjør noe med dem, vanker det bøter.

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lakkerte 3 lag med klarlakk på mitt skilt.. På KTM'n... Fungerte ikke kan man si...

Hvorfor gjorde du det? Motorsykler kjører gratis i bomringer....

:lol

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

funker gull med masse klarlakk, slapp unna fotoboks i ca 100 i 60, de kalte meg inn til avhør men ble henlagt pga manglende bevis..Les:ikke synlig skilt på bil!! fikk anmodning om å kjøpe nytt da de mente det var en produksjons feil..LOL.. men husk å ha masse!! typ 10-12 lag med 2k klarlakk, sprayboks funker ikke... det er en hardt lært erfaring fra mopedtiden.

hvordan kunne de innkalle deg hvis skiltet ikke var synlig?

1989 Audi Coupe 2.3E

1990 Volvo 740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne smarte løsningen på en nettside, og du kan faktisk bestille den Devil

http://www.plankatullen.nu/se_index.php

jeg har sett en side med en annen versjon hvor man det er en gjennomsiktig plate man setter over skiltet og når man påfører 12v så blir plata helt hvit. har ikke linken til den siden her...men har den hjemme....

Status Bilpark: Omega 3000 Turbo, Omega 3000, Omega 2,0, Omega 2,6, Rekord E2 2,2i, Rekord E1 2,0S, Rekord D 1,9, Ascona B 2,0S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Produkten Tollfree 1.0 är en patenterad smart registreringsskyltshållare som du med ett enkelt knapptryck flippar dina regskyltar 90 grader framåt, detta för att skaka av snö,slask och annan smuts som kan göra dina regskyltar mindre synliga för biltullarnas kameror. "

Haha!! Det er noe av det beste jeg har lest på lenge!! Lenge leve dobbeltmoralismen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sett en side med en annen versjon hvor man det er en gjennomsiktig plate man setter over skiltet og når man påfører 12v så blir plata helt hvit. har ikke linken til den siden her...men har den hjemme....

Noe slikt?

http://www.stealthkit.com

Synd det ikke passer norske skilter.....

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Produkten Tollfree 1.0 är en patenterad smart registreringsskyltshållare som du med ett enkelt knapptryck flippar dina regskyltar 90 grader framåt, detta för att skaka av snö,slask och annan smuts som kan göra dina regskyltar mindre synliga för biltullarnas kameror. "

Haha!! Det er noe av det beste jeg har lest på lenge!! Lenge leve dobbeltmoralismen!

Du mener vel ironien? :wonder

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant tema... Her ute jeg bor tror jeg er den en av få plasser i norge du må betale for MC gjennom bomringen (undersjøisk tunell x2)

Sykt irriterende at det er bare her det skal koste..

Noen som vet om andre plasser de har avgift på mc?

- 1991 E36 3xxi

x 1986 E30 327i

- 2003 Yamaha Yz125

Lenke til kommentar
Del på andre sider