Maxboost Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 funker gull med masse klarlakk, slapp unna fotoboks i ca 100 i 60, de kalte meg inn til avhør men ble henlagt pga manglende bevis..Les:ikke synlig skilt på bil!! fikk anmodning om å kjøpe nytt da de mente det var en produksjons feil..LOL.. men husk å ha masse!! typ 10-12 lag med 2k klarlakk, sprayboks funker ikke... det er en hardt lært erfaring fra mopedtiden. Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Kan man få noen form for straff for å gjøre slike ting med et registrerings skilt? Skiltene er per definisjon utleid til deg fra staten, så om man gjør noe med dem, vanker det bøter. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 monter heller en skiltspinner så kan du snu de når du enn måtte ha lyst til det... feks som i taxi 3 Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Jeg lakkerte 3 lag med klarlakk på mitt skilt.. På KTM'n... Fungerte ikke kan man si... Hvorfor gjorde du det? Motorsykler kjører gratis i bomringer.... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Jeg lakkerte 3 lag med klarlakk på mitt skilt.. På KTM'n... Fungerte ikke kan man si... Hvorfor gjorde du det? Motorsykler kjører gratis i bomringer.... :lol Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaT Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 funker gull med masse klarlakk, slapp unna fotoboks i ca 100 i 60, de kalte meg inn til avhør men ble henlagt pga manglende bevis..Les:ikke synlig skilt på bil!! fikk anmodning om å kjøpe nytt da de mente det var en produksjons feil..LOL.. men husk å ha masse!! typ 10-12 lag med 2k klarlakk, sprayboks funker ikke... det er en hardt lært erfaring fra mopedtiden. hvordan kunne de innkalle deg hvis skiltet ikke var synlig? Siter 1989 Audi Coupe 2.3E 1990 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Hvorfor gjorde du det? Motorsykler kjører gratis i bomringer.... Sikkert for at biler bak (politi) ikke skal kunne lese hva som står på skiltet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Fant denne smarte løsningen på en nettside, og du kan faktisk bestille den Devil http://www.plankatullen.nu/se_index.php jeg har sett en side med en annen versjon hvor man det er en gjennomsiktig plate man setter over skiltet og når man påfører 12v så blir plata helt hvit. har ikke linken til den siden her...men har den hjemme.... Siter Status Bilpark: Omega 3000 Turbo, Omega 3000, Omega 2,0, Omega 2,6, Rekord E2 2,2i, Rekord E1 2,0S, Rekord D 1,9, Ascona B 2,0S. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 "Produkten Tollfree 1.0 är en patenterad smart registreringsskyltshållare som du med ett enkelt knapptryck flippar dina regskyltar 90 grader framåt, detta för att skaka av snö,slask och annan smuts som kan göra dina regskyltar mindre synliga för biltullarnas kameror. " Haha!! Det er noe av det beste jeg har lest på lenge!! Lenge leve dobbeltmoralismen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 jeg har sett en side med en annen versjon hvor man det er en gjennomsiktig plate man setter over skiltet og når man påfører 12v så blir plata helt hvit. har ikke linken til den siden her...men har den hjemme.... Noe slikt? http://www.stealthkit.com Synd det ikke passer norske skilter..... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 "Produkten Tollfree 1.0 är en patenterad smart registreringsskyltshållare som du med ett enkelt knapptryck flippar dina regskyltar 90 grader framåt, detta för att skaka av snö,slask och annan smuts som kan göra dina regskyltar mindre synliga för biltullarnas kameror. " Haha!! Det er noe av det beste jeg har lest på lenge!! Lenge leve dobbeltmoralismen! Du mener vel ironien? :wonder Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 har hørt at du kan bare lakke på skiletet.. noen sier det bare er bull, og andre sier det funker.. så eg er litt usikker :p Det trikset funket bare på det gamle skiltet hvor ikke bokstavene var utfelt. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Det trikset funket bare på det gamle skiltet hvor ikke bokstavene var utfelt. Norge har vel aldri hatt annet enn pregede skilt? Eller "utfelt" som du sier. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Interessant tema... Her ute jeg bor tror jeg er den en av få plasser i norge du må betale for MC gjennom bomringen (undersjøisk tunell x2) Sykt irriterende at det er bare her det skal koste.. Noen som vet om andre plasser de har avgift på mc? Siter - 1991 E36 3xxi x 1986 E30 327i - 2003 Yamaha Yz125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Jeg tenkte litt feil her, men det er kanskje et privat selskap? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg