Gå til innhold

lett modding av Kyosho PureTen Alpha 1

Ranger emnet

Go-carter

Anbefalte innlegg

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Såklart går en trimma/videreutvikla .12 motor bedre enn en helt standard og billig .15 motor...

Men hadde du porta/trimma .15 går den best...

1993 Audi S2 coupe

2000 Audi A4 1.9TDI sedan

X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT

X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ trur at 12ern går best. Den har ihvertfall høyest turtall (forholdet slag/boring) Uansett hadde du fått en stygghissig 12er for prisen av to slappe force .15... Ikke for å ødelegge alt håp, men dette tror jeg blir mer strul enn moro.

Alfa Romeo 75 1,8 turbo

Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli

Volvo 740GL herregårdsvogn

Originaledition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida.. mn i ting jeg føler jeg veit litt om.. så står jeg på mitt til folk tror på det! hehe :rockets

Kan ikke se annet enn at du og jeg er enig i våre anbefalinger til trådstarter, derfor skjønner jeg ikke kremtingen din - og da ble du ei posthore

Alfa Romeo 75 1,8 turbo

Originaledition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du i det hele tatt prøvd for eks .12 og .15 motorene til kyosho? Jeg er den eneste blant kameratene mine som har .15 motoren.. Og da lurer jeg hvorfor jeg har høyest toppfart når bilene er likt gira? Og de andre kjører .12...

Er ikke vits å diskutere mer , vi kommer ingen vei uansett... La dette handle om byggingen til Trådstarter...

1993 Audi S2 coupe

2000 Audi A4 1.9TDI sedan

X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT

X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du i det hele tatt prøvd for eks .12 og .15 motorene til kyosho? Jeg er den eneste blant kameratene mine som har .15 motoren.. Og da lurer jeg hvorfor jeg har høyest toppfart når bilene er likt gira? Og de andre kjører .12...

Er ikke vits å diskutere mer , vi kommer ingen vei uansett... La dette handle om byggingen til Trådstarter...

sorry for veldig OT det har blitt..

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry OT, ja!

Har du en ir-temp måler? I såfall bruk denne for justering av blandinga. Mange kjører motorene sine alt for rikt, og får da ikke maks turtall. Dette er nok den vanligste feilen blant nitrosjåfører på hobbynivået. Tune 12ern til rundt 120 grader på pluggen, da blir det nok du som blir frakjørt. Har vært borti motorer som øker maksturtall med nesten 10000 o/min med rett justering.

Alfa Romeo 75 1,8 turbo

Originaledition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er motor nr. 2 i hus, bilder snart...

MEN!

Mangler enda...

1xMotorbukk

1xspurkloke 15T

Eksos(fikses underveis)

2xRullelager

1xClutchfjær

Lånere litt deler av den andre motoren nå, under innkjøring, men får se om jeg stikker bortpå hobbyland i morra, og kjøper resten...

PS: Noen som har tips til innkjøring eller? er totalt blank på det området...

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider