MGR Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Denna er en KOMPLETT standard kyosho pureten alpha I, med subaru-kaross, altså, den kan trenge litt nm.... jepp. mn det er 2 motorer så;P mn du sku gått får 3.0 eller 3.5 da. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 se på den tråden dekk. http://forum.radiostyrt.no/viewtopic.php?t=14075 Såklart går en trimma/videreutvikla .12 motor bedre enn en helt standard og billig .15 motor... Men hadde du porta/trimma .15 går den best... Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Æ trur at 12ern går best. Den har ihvertfall høyest turtall (forholdet slag/boring) Uansett hadde du fått en stygghissig 12er for prisen av to slappe force .15... Ikke for å ødelegge alt håp, men dette tror jeg blir mer strul enn moro. Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 *kremt* Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 *kremt* posthore Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 neida.. mn i ting jeg føler jeg veit litt om.. så står jeg på mitt til folk tror på det! hehe :rockets Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 neida.. mn i ting jeg føler jeg veit litt om.. så står jeg på mitt til folk tror på det! hehe :rockets Kan ikke se annet enn at du og jeg er enig i våre anbefalinger til trådstarter, derfor skjønner jeg ikke kremtingen din - og da ble du ei posthore Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 nei, nei. ikke sånn ment, ikke ment til dg.. mn til fastolsen.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Har du i det hele tatt prøvd for eks .12 og .15 motorene til kyosho? Jeg er den eneste blant kameratene mine som har .15 motoren.. Og da lurer jeg hvorfor jeg har høyest toppfart når bilene er likt gira? Og de andre kjører .12... Er ikke vits å diskutere mer , vi kommer ingen vei uansett... La dette handle om byggingen til Trådstarter... Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Har du i det hele tatt prøvd for eks .12 og .15 motorene til kyosho? Jeg er den eneste blant kameratene mine som har .15 motoren.. Og da lurer jeg hvorfor jeg har høyest toppfart når bilene er likt gira? Og de andre kjører .12... Er ikke vits å diskutere mer , vi kommer ingen vei uansett... La dette handle om byggingen til Trådstarter... sorry for veldig OT det har blitt.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Har du i det hele tatt prøvd for eks .12 og .15 motorene til kyosho? Jeg er den eneste blant kameratene mine som har .15 motoren.. Og da lurer jeg hvorfor jeg har høyest toppfart når bilene er likt gira? Og de andre kjører .12... Er ikke vits å diskutere mer , vi kommer ingen vei uansett... La dette handle om byggingen til Trådstarter... Sorry OT, ja! Har du en ir-temp måler? I såfall bruk denne for justering av blandinga. Mange kjører motorene sine alt for rikt, og får da ikke maks turtall. Dette er nok den vanligste feilen blant nitrosjåfører på hobbynivået. Tune 12ern til rundt 120 grader på pluggen, da blir det nok du som blir frakjørt. Har vært borti motorer som øker maksturtall med nesten 10000 o/min med rett justering. Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 jajajajaja, si hva du vil 2x .15 gruser uansett den orginale dritt .12 fra kyosho... Er du i tvil kan vi jo kansje kappkjøre? 2x .15 mot "velltunet" .12? Menmen, har vaffal bestilt motor nr.2, som snart er i hus! Da er det innkjøring! :D :o Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Vil den gå dobbelt så fort nå? :lol Edit: Hvorfor bruke 2 motorer? Har ikke skjønt det jeg:P Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 eh nei? Den vil bare få mer NM, ikke mer rpm... Grunn? trenger jeg virkelig det? Jo, kom på en, er lei av at el-driftern min blir frakjørt av savagen til en venn av meg, så nå skal jeg sette han goooodt på plass.. Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Ja, da er motor nr. 2 i hus, bilder snart... MEN! Mangler enda... 1xMotorbukk 1xspurkloke 15T Eksos(fikses underveis) 2xRullelager 1xClutchfjær Lånere litt deler av den andre motoren nå, under innkjøring, men får se om jeg stikker bortpå hobbyland i morra, og kjøper resten... PS: Noen som har tips til innkjøring eller? er totalt blank på det området... Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg