Liter Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Jeg har ikke kjørt inn noen av motorene mine, og begge går enda. Jeg bytta fra .12motor i min pureten alpha til .15 og nå havarerer jeg drivaksingene hver gang jeg er ute å kjører. Tror ikke at drivverket tåler 2stk. 15-motorer! I .12-motoren min var det 0.5hk og i .15-motoren er det 0.7hk, det var stor forskjell! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 mine .15 motorer er 1,2hk hver... :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 her er en som har montert 2 nitromotorer: http://www.savage-central.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1093&postdays=0&postorder=asc&start=0 rå bil. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 vet, så den for 2 dager sia... :D Har i dag begynt på å innkjøre motoren, og akkurqt når jeg skulle begynne å kjøre den på dekka, så ville den ikke mer! :( Prøver å finne ut prob. vil faenmeg kjøre nå! knock Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 http://www.rcpics.net/media/My_2nd_Vid.mpg http://www.rcpics.net/media/Twin_Savag_Vid.wmv SYKT.. lykke til :d Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Har gjort det samme som deg en gang før i tiden. Satt 2 motoren i en bil, jeg går utifra at du skal kjøre begge motorene på det samma drevet.,., Sry men må nok skuffe deg, det går ikke fortere. Det ender kun opp i faanskap og et motrohavari. Man klarer ikke og tune 2 motorne heilt likt og då vil den ene gå og bremse og gjøre mere unytte enn nytte. Det som hadde vært tøfft hadde vært om du hadde kjøpt deg en 26 motor og dreva den opp som faan, da snakker vi fart og action :P happyhappy Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Jo, teoretisk får man mer fart, 2 motorer=dobbelt nm=kan dreve tyngre=større toppfart, samme/bedre akks Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Jo, teoretisk får man mer fart, 2 motorer=dobbelt nm=kan dreve tyngre=større toppfart, samme/bedre akks ja i teorien, men ikke i praksis :pray Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Jo, hvis man gearer opp så... ;) Får se om jeg får kjøt noen større spurdrev etterhvert.... ;) er iallefall _INGET_ problem med aks med en .15 motor nå... Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Jo, hvis man gearer opp så... ;) Får se om jeg får kjøt noen større spurdrev etterhvert.... ;) er iallefall _INGET_ problem med aks med en .15 motor nå... For høyere toppfart er vel mindre spur trikset... Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 For høyere toppfart er vel mindre spur trikset... Jepp stemmer det :D Større drev på clutchklokka, mindre i bilen = større toppfart. Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 ...og spurdrevet er vell drevet på clutchklokka kansje??? kjært barn har mange navn? :P Men uanz, større clutch/spur/whatever drev og mindre drev på mellomakselen = større toppfart.. :D For tiden er det iallefall PLENTY med akks..:P Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 ...og spurdrevet er vell drevet på clutchklokka kanskje? NEI, det er det ikke!!!! Åssen går det med bygginga? Sugen på å kappkjøre mot min inferno med EN .21 da? Din bør jo gå bedre, da sammenlagt slagvolum er høyere enn i min... Inferno´n veier også mer. Race you anyday, anywhere.... :naaaws Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Race you anyday, anywhere.... :naaaws hehe kan koste støvet av min mp6 int jeg å :P Da skal vi nok knuse din doble engine car Go-carter :P hehe Fått prøvdn enda eller? Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Lyst til å race mot min Serpent 1:8 track eller? 0-100 på ca 1.6 sek.... Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg