Gå til innhold

lett modding av Kyosho PureTen Alpha 1

Ranger emnet

Go-carter

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke kjørt inn noen av motorene mine, og begge går enda.

Jeg bytta fra .12motor i min pureten alpha til .15 og nå havarerer jeg drivaksingene hver gang jeg er ute å kjører. Tror ikke at drivverket tåler 2stk. 15-motorer!

I .12-motoren min var det 0.5hk og i .15-motoren er det 0.7hk, det var stor forskjell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har gjort det samme som deg en gang før i tiden. Satt 2 motoren i en bil, jeg går utifra at du skal kjøre begge motorene på det samma drevet.,.,

Sry men må nok skuffe deg, det går ikke fortere. Det ender kun opp i faanskap og et motrohavari. Man klarer ikke og tune 2 motorne heilt likt og då vil den ene gå og bremse og gjøre mere unytte enn nytte. Det som hadde vært tøfft hadde vært om du hadde kjøpt deg en 26 motor og dreva den opp som faan, da snakker vi fart og action :P happyhappy

Kristian Bjørke

Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, hvis man gearer opp så... ;)

Får se om jeg får kjøt noen større spurdrev etterhvert.... ;) er iallefall _INGET_ problem med aks med en .15 motor nå...

For høyere toppfart er vel mindre spur trikset...

Alfa Romeo 75 1,8 turbo

Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli

Volvo 740GL herregårdsvogn

Originaledition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og spurdrevet er vell drevet på clutchklokka kanskje?

NEI, det er det ikke!!!!

Åssen går det med bygginga? Sugen på å kappkjøre mot min inferno med EN .21 da? Din bør jo gå bedre, da sammenlagt slagvolum er høyere enn i min... Inferno´n veier også mer.

Race you anyday, anywhere.... :naaaws

Alfa Romeo 75 1,8 turbo

Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli

Volvo 740GL herregårdsvogn

Originaledition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Race you anyday, anywhere.... :naaaws

hehe kan koste støvet av min mp6 int jeg å :P Da skal vi nok knuse din doble engine car Go-carter :P hehe Fått prøvdn enda eller?

Kristian Bjørke

Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider