Go-carter Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 har ikke tenkt å race dere nei.. .:D DRiver å tuner inn andre motoren, den går PERFEKT nå, men mangler deler for å få igang førstemotoren.. :( skal se om jeg stikker bort og hører om de har deler i morra;) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Lyst til å race mot min Serpent 1:8 track eller? 0-100 på ca 1.6 sek.... Hvordan motor kjører du med? Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Lyst til å race mot min Serpent 1:8 track eller? 0-100 på ca 1.6 sek.... Joda, racer jeg! :D Bare husk at subaruen min kjører på grus..... ;) :D SÅ da blir det på sandtaket :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Joda, racer jeg! :D Bare husk at subaruen min kjører på grus..... ;) :D SÅ da blir det på sandtaket :D Møter deg gjerne i et sandtak... Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Hvordan motor kjører du med? Husker ikke helt... Tror det er en Novarossi... Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Møter deg gjerne i et sandtak... ...og til de som ikke forstod ironien: fastolsen hadde trackbil derfor jeg utfordra'n på grus.. :P Nils Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Joda, skjønte den. Men må jo få prøve å fyre deg opp litt... Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Hehehe.. Da er motor nr.2 montert og kjørekåt, men manger å fikse gassoverføring, samt lage en über-custom eksosport(kansje i morra :D) Bilder kjem); Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 dette er det dummeste jeg har sett... hva tror du skjer når begge motorene er starta ....jo de går samme vei.. og tannhjulet i midten går motsatt vei av det den motoren som sto der i utgangspunktet gjorde... det som skjer er du starter opp motor 1 og 2 gir gass PANG oioi no more girkasse(tannhjul) vær så vennlig spar deg selv ydmykelsen mener du at det ikke går med 2 motorer? det er flere rc biler som blir levert med 2 motorer,har også sett en rc bil med 4 nitro motorer. så det går med flere motorer ja. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Konge prosjekt :D blir rått! Å til beemerworld: Det vil da gå helt fint det.. vil ikke gå motsatt vei. prøv å tenk litt på hvordan det blir så fatter du nok at det går fint. :) Stå på Go-carter! gleder meg til flere bilder og kansje en liten film? ;) dragcar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Prøver å fikse en knekt gassoverføring på venstre side nå, går ikke det, så må jeg stikke på hobbysjappa i morra og kjøpe ny ;) Desverre mangler jeg en plugg. så får nok ikke film før tirsdag... :( Men kna jo alltids filme EN motor? :D hehe, får se, kansje det kommer noe i dag... ;) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 sweet :) mye kosta den nye motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 sorry alle sammen ....jeg er en tosk .... tenkte helt feil... men etter å ha testa selv så må jeg bøye meg i støvet Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 ...og her er vid. av to motorer, en uten, en MED eksos.. :P bråker *ingenting* men har litt prob med at den "fungerende" motoren dauer etter ett minutt kjøring :S er den for mager mon tro? :S Filmen: http://www.brickshelf.com/gallery/Go-carter/other2/14032006.3gp Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Er det den fungerende du kjører uten potte på ja? kan ikke være det at du ikke får nok trykk til tanken så han dør pga. han ikke får bensin, siden det ikke er trykk i den potta som slangen går fra? Bare en tanke. bra med en liten smakebit :) Gleder meg til at du får begge opp og gå! den filmen blir good. Stå på! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg