wedgie Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 noen som veit ka som kan vere gale når alarmen skrur se på av seg selv? den uler i tide å utide, skjedde først i dag... Siter Wedgie VW Golf IV 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 kan vel være en føler det er problemer med. Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Kan også være at det er ett eller annet som trekker strøm, eller dårlig batteri... Om du f.eks. glemmer å skru av ett lys i bilen så går alarmen, som regel med en gang, men har også vært borti at alarmen begynner å gå etter noen timer... (ble vekt kl 2-3 om natta en gang, skjønte ikke en drit hehe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Vær påpasselig med å bruke litt låsolje inni låsmekanismen (der sitter mikrobryterene til alarmen) før du vasker bilen. Og tørk godt rundt mekanismen. Etter at jeg begynte med dette så har det ikke vært noe problemer med mine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 dette hørtes ut som en veldig pinlig feil :p har enda ikke klart å utløse alarmen min jeg... hva skal til egentlig? har tenkt på å låse og prøve å starte bilen.. det bør gjøre susen :p Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertR Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Det går an å lese ut på måleverdiblokkene i comfortstyreenheten hva som er grunnen til at alarmen har løst seg ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Kan også telle antall ganger dioden blinker når du åpner førerdøra etter at du har deaktivert alarmen.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Haga Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Får å null stille alarmen trykk TO ganger på opne knappen, da skal den null stille seg og ik gå mer Siter 99 Golf Mk4 1,8t + Nos http://www.espenhaga.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 og om du ikke har fjernstyring, vri nøkkelen to ganger :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-a3-turbo Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 jeg hadde samme probb med en 99 mod golf som jeg hadde før. første natta etter jeg hadde kjøpt bilen så gikk alarmen halv 6 om morran.. skjønte ikke noe.. nye bilen min stod å ulte å bliket som faen utenfor jo.. trykket på fjærnkontrollen å på åpne knappen å låste den igjenn.. så gikk jeg å la meg.. halv 8 var det samme leksa.. opp å stå for alarmen pep.. faen i helvette tenkte jeg så la jeg meg igjenn.. kl 10 pep den ennå en gang å da begynte jeg bli rimelig irr på bilen.. men leste litt i innstr boka i søvne. trykket 2 ganger på låse knappen så skrur du av alarmen eller vri på låse sylinderen i døra 2 ganager om du ikke har fjærnkontroll.. da jeg kom på bilhuset for å sjekke hva som var feilen så sa de at de 4 siste alarmene var utløst av bak luka.. det var noe kondens ell noe der.. for forige eier var veldig flink til å vaske bilen å han hadde den i garage... men jeg hadde den ute å da var det nok noe som frøs så den micro bryter`n ikke reg at luka ble låst ell noe så den begynte ule for den trodde at luka ikke var låst. bruk vag.com så finner du fort hvor feilen ligger.. lykke til.. ble liten historie detta gitt.. jaja.. sånn var første natta mi med ny kjøpt golf hvertfall... doh Siter 2001 audi S3 260 hk 2007 Golf V GT 170 hk *solgt* 2002 Golf Gti benket til 235 hk *solgt* 1984 Nissan Cherry 1,3 :thumb *solgt 1999 mod Golf tdi 110 hk Highline *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zircon Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Får jeg lov å spørre hvilken alarm du bruker? Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-a3-turbo Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Får jeg lov å spørre hvilken alarm du bruker? jeg hadde org alarm på bilen min. Siter 2001 audi S3 260 hk 2007 Golf V GT 170 hk *solgt* 2002 Golf Gti benket til 235 hk *solgt* 1984 Nissan Cherry 1,3 :thumb *solgt 1999 mod Golf tdi 110 hk Highline *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wedgie Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 ja da har jeg hvert på Møller å dei fant ut att låsen på førerdøra var defekt å att bagasjerom låsen va defekt.. pris 2500,- pluss arbeide ca 2000,- fikk de heldigvis på garantien, men jeg lurer på om de me bagasjerom`s låsen kan bli ødelagt av suben som står der bak??? Siter Wedgie VW Golf IV 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whistler Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 hadde feil på microbryteren i bakluka selv. kosta 250 kr for delen.. men klarte seff å knekke den plastringen som klemmer rundt sylinderen. evig trangt baki der.. må være noe annet enn microbryteren som er ødelagt da siden det kosta 2000 for delene :O tror feilen i bakluka kommer av at det lekker fra spylerslangen..merka at det hadde rent spylervæske nedover bakluka ved låsen der. på innsiden altså. har vel rent ned i brytern og ødelagt den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Haga Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Hei Da har eg og hatt samme problem men slapp litt billigere unna me det =) Alarmen gjekk kl 2 - 3 - 6 i natt. Stod opp kl 9 og gjekk ut, trykket to ganger på nøkkelen og startet bilen. Kjørte bort på Møller og fikk di til å nullstille Feilkoden på WagCom. Vips, Ingen problem lenger ...- Mvh Espen Haga Siter 99 Golf Mk4 1,8t + Nos http://www.espenhaga.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg