Gå til innhold

Alarmen skrur se på av seg selv..

Ranger emnet

wedgie

Anbefalte innlegg

Kan også være at det er ett eller annet som trekker strøm, eller dårlig batteri...

Om du f.eks. glemmer å skru av ett lys i bilen så går alarmen, som regel med en gang, men har også vært borti at alarmen begynner å gå etter noen timer... (ble vekt kl 2-3 om natta en gang, skjønte ikke en drit hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde samme probb med en 99 mod golf som jeg hadde før. første natta etter jeg hadde kjøpt bilen så gikk alarmen halv 6 om morran.. skjønte ikke noe.. nye bilen min stod å ulte å bliket som faen utenfor jo.. trykket på fjærnkontrollen å på åpne knappen å låste den igjenn.. så gikk jeg å la meg.. halv 8 var det samme leksa.. opp å stå for alarmen pep.. faen i helvette tenkte jeg så la jeg meg igjenn.. kl 10 pep den ennå en gang å da begynte jeg bli rimelig irr på bilen.. men leste litt i innstr boka i søvne. trykket 2 ganger på låse knappen så skrur du av alarmen eller vri på låse sylinderen i døra 2 ganager om du ikke har fjærnkontroll..

da jeg kom på bilhuset for å sjekke hva som var feilen så sa de at de 4 siste alarmene var utløst av bak luka.. det var noe kondens ell noe der.. for forige eier var veldig flink til å vaske bilen å han hadde den i garage... men jeg hadde den ute å da var det nok noe som frøs så den micro bryter`n ikke reg at luka ble låst ell noe så den begynte ule for den trodde at luka ikke var låst.

bruk vag.com så finner du fort hvor feilen ligger.. lykke til.. ble liten historie detta gitt.. jaja.. sånn var første natta mi med ny kjøpt golf hvertfall... doh

2001 audi S3 260 hk

2007 Golf V GT 170 hk *solgt*

2002 Golf Gti benket til 235 hk *solgt*

1984 Nissan Cherry 1,3 :thumb *solgt

1999 mod Golf tdi 110 hk Highline *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da har jeg hvert på Møller å dei fant ut att låsen på førerdøra var defekt å att bagasjerom låsen va defekt.. pris 2500,- pluss arbeide ca 2000,-

fikk de heldigvis på garantien, men jeg lurer på om de me bagasjerom`s låsen kan bli ødelagt av suben som står der bak???

Wedgie VW Golf IV 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde feil på microbryteren i bakluka selv. kosta 250 kr for delen.. men klarte seff å knekke den plastringen som klemmer rundt sylinderen. evig trangt baki der..

må være noe annet enn microbryteren som er ødelagt da siden det kosta 2000 for delene :O

tror feilen i bakluka kommer av at det lekker fra spylerslangen..merka at det hadde rent spylervæske nedover bakluka ved låsen der. på innsiden altså. har vel rent ned i brytern og ødelagt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Da har eg og hatt samme problem men slapp litt billigere unna me det =)

Alarmen gjekk kl 2 - 3 - 6 i natt. Stod opp kl 9 og gjekk ut, trykket to ganger på nøkkelen og startet bilen. Kjørte bort på Møller og fikk di til å nullstille Feilkoden på WagCom. Vips, Ingen problem lenger ...-

Mvh

Espen Haga

99 Golf Mk4 1,8t + Nos

http://www.espenhaga.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider