tjekk Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 hva synes folket om den gte vingen eller leppa på bagasjelokket? tøffest med eller uten? må den skrus på eller limes? er den mulig å skaffe ny? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LANO Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 hva synes folket om den gte vingen eller leppa på bagasjelokket? tøffest med eller uten? må den skrus på eller limes? er den mulig å skaffe ny? NY? hehe, tror ikke du helt vet hvor sjeldent slike deler er blitt.. Jeg har en brukt liggende som jeg kan selge, 1500,- send pm. vingen skrus fast. kan sikkert kappe vekk skruene og bare lime den hvis ønskelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongkadett Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 NY? hehe, tror ikke du helt vet hvor sjeldent slike deler er blitt.. Jeg har en brukt liggende som jeg kan selge, 1500,- send pm.vingen skrus fast. kan sikkert kappe vekk skruene og bare lime den hvis ønskelig. er spoileren fin skal jeg ha den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg