m0lidir Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 har du noia for å sitte på feil side, handla skyline og må putte en skokk med cash for å få over rattet ? her har du det ! :P (ja jeg vet det er omvent men dere tar poenget) Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Greit å med seg en passasjer som tar seg av blinklys og instrumetlesning da:) Litt skummelt å sitte på med den reimskiva i fanget tipper jeg :P Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Haha, javell ja! Har sett dette bildet før en gang, tror kanskje det var her. Uansett, tror ikke det der er så praktisk at det gjør noe, over tid. mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Hva med pedalene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 hvis du ser nøye etter er det en ordning på det også!!! 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 hvis du ser nøye etter er det en ordning på det også!!! Haha, så ikke det jeg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 du må jo linke til annosen da! de reklamerer jo med at den er ombygd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 tror det funker best med autohomogir det der.. eller ser det bare sånn ut?, å nå girspaken aldså.. Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=105188 "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Som Bullit_Mustang har påpekt, det finnes en tråd allerede. Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg