Session^ Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Kan jeg fylle igjen der hvor sidelistene satt med glassfibere sparkel uten at det sprikker eller må det sveises? Finnes det noen andre lure måter å gjøre det på? Siter Rockford Fosgate Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Sikkert mange måter å gjøre det på,men det er vel best å sveise igje høla og legge på et lag sparkel til slutt,for å få en fin og jevn overflate... Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paja Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Enkleste, som gir et bra resultat er å plukke av listene, kappe til noen små platebiter som du limer med karosserilim (fra f.eks. Wurth e.l), sparkle og lakke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Letteste, er å betale en oppretter til å vise deg på den ene siden. (privat) Og ta den andre siden selv. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Session^ Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Jeg hadde brukt sveise aparat om jeg hadde hatt et :) Saken er at jeg er student nå og mangler penger til sveiseaparat. Dvs... et litt skikkeligt et. Jeg får prøve meg med karosseri lim :) Takker for alle svar!!! Siter Rockford Fosgate Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paja Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Jeg hadde brukt sveise aparat om jeg hadde hatt et :) Saken er at jeg er student nå og mangler penger til sveiseaparat. Dvs... et litt skikkeligt et. Jeg får prøve meg med karosseri lim :) Takker for alle svar!!! Noen grunn til at du ville brukt sveis istedenfor lim ? Reis til en biloppretter og kjøp skikklig lim, så er det like sterkt som punktsveis. Men du slepper problemet med at det ruster i plateskjøten pga at du ikke får behandlet stålet og sveisen skikkelig. Bruker du lim, så blir skjøten lufttett, og uten luft vil det heller ikke ruste. Og det er mye enklere å få et bra resultat med lim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Session^ Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Noen grunn til at du ville brukt sveis istedenfor lim ? Reis til en biloppretter og kjøp skikklig lim, så er det like sterkt som punktsveis. Men du slepper problemet med at det ruster i plateskjøten pga at du ikke får behandlet stålet og sveisen skikkelig. Bruker du lim, så blir skjøten lufttett, og uten luft vil det heller ikke ruste. Og det er mye enklere å få et bra resultat med lim. Ok, da prøver jeg det :) Siter Rockford Fosgate Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Hvordan gikk dette? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg