Gå til innhold

ny bil 245 88Mod

Ranger emnet

FriX-244TiC

Anbefalte innlegg

hei!!

etter atte kjæ'rringa greide å smelle audien for 90lapper så ble den vrak.. så nå bestemte jeg meg for å kjøpe en god gammal maskin igjenn.. for det var jo noen jævlige delepriser på den audien azz..

legger inn noen dorlige bilder her.. kommer flere senere.. skal få den på lakk verksted i løpet av noen uker å få lakka fra lista å ned på bakskjermene oxo er det en bitte liten bulk i passasjer døra.. å så er det en knekt førerstol som jeg trenger vis noen har.. oxo vert greit me passasjer stolen oxo for den er litt rar..sklidd ut inni trekke liksom..så man kjenner den stål bøylen i siden..

info.. Senkesett som er stussa litte granne happyhappy .. 940felger å kapsler faktisk..ble nice det..har noen 15"alu som jeg tenkte å bytte ut..hvite blinkers rundt B230F motor.. har holdt det meste av servicer..siste ble tatt nå like før nyttår.... så denne blir en bra bruksbil for meg.. lurer på å innvistere i superflex foringer..noen som har erfaring med det tro? for den er så vinglete i rævva å foringe er jo greie å alt av stag å bærearmer men er jo gamle da...

enten kjøper jeg superflex eller alle orginale på KG.. har sent en mail på pakkepris på alt sammen så får se..

DSC00389.JPGDSC00390.JPGDSC00391.JPG

Så fant jeg dette bildet fra sommerferien i fjord da vi var på en liten ferie mot vestlandet..dette er da ved et vann over hakelifjellet å her bada vi!! KALDT.hehhe..DSC00307.JPG

sommerfelger!?! lurer på noen Rondel felger ellerno..noen tips.. tror rondel kommer til å gjøre seg MEGET bra på denne bilen siden jeg har di kromlistene å den er hvit..så me den polerte kanten på di felgene så blir den nok nice :)

VH Vegard damndamn

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel.. kameraet til kjærringa så vet ikke man stiller bildestørelsen på hennes..

eneste som er på bakluka er på innsiden når man opner der er det bitte litt..skal sandblåse det..

var å fikk pris på nye hjulbuer å lakkering å lakkering av panser å passasjer døra som har en liten skjønnhetsbulk..så må betale 12-15lapper for det.. er greit det skal ha denne bilen en del år så da er det jo greit..resten som er et par flekker på innsiden av døra sandblåser jeg selv å sprøyter er ikke jo ikke verdens undergang om det blir noe sig der.. ha jo lakka noen fangere osv som har blidt greit så dette går nok bra..

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider