Gå til innhold

Endelig nytt ratt, hva syns man?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Majestet

Hvor mange ganger skal du bruke det teite bildet, MrHappy? Enig med Ascona, forferdelig ratt.

????

Er det noen grense for hvor mange ganger man kan bruke bilde??:rolleyes:

Kanskje man burde satt en grense på teite innlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

Er bilen rød? Får nesten det inntrykket av dørkarmen. Er bilen rød kan det hende rattet passer bra til bilen hvis man ser det utenifra.

Hvis du ser på bildene på hjemmesiden som det er linket til så ser du ganske så tydelig at bilen er rød...og det at dørkarmen er rød er vel og en ganske sikker indikasjon på at bilen er rød og ja.. :D

-jr @ jro alfakrøll rangerbox.net

Polo 1.0 50hk, 0-100 i løpet av formiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JROdden

Hvis du ser på bildene på hjemmesiden som det er linket til så ser du ganske så tydelig at bilen er rød...

Lykke til, du vet tydeligvis ikke hvor lat jeg er.

Originally posted by JROdden

og det at dørkarmen er rød er vel og en ganske sikker indikasjon på at bilen er rød og ja.. :D

Jeg bor på bygda, finnes mange måter å lakkere bil på her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener altså at så lenge man ikke liker noe en annen liker, er man teit?

Det går litt på at hvis man ikke liker noe som en annen liker, så har man to reelle valg:

A) Diplomatisk uttrykke at man er av en annen oppfatning, noe jeg ikke helt ser den store verdien av

B) Holde kjeft

Selv om man med trygghet kan si hva man vil uten å få en på tryne av vedkommende det man sier er rettet mot på nettet overrasker det meg at folk folk finner det så forløsende å slenge dritt til andre, ukjente folk. Man skulle tro enkelte til vanlig ikke tør å si hva de mener til folk rundt seg, mitt råd er da heller å oppsøke psykolog fremfor å gi alle som leser forumet en dårlig dag.

Stort sett synes jeg folk er hyggelige med hverandre her, det er vel en av grunnene til at jeg bruker mye tid og leser det folk skriver, det er synd at enkelte ikke klarer å holde seg til en god tone.

2¢ <-- Mine

The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nismo

MOMO i min 200 og. BTW det Apache rattet er ikke like skrikende i virkeligheten som på bildet. Han har bare tatt bildet litt for nært. Ser egentlig veldig bra ut i en rød bil.

Kjørte du på vålerbanen i helga? Var en s14 som gikk noe dyrisk der borte.. Grønn med alu-vinge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nismo

MOMO i min 200 og. BTW det Apache rattet er ikke like skrikende i virkeligheten som på bildet. Han har bare tatt bildet litt for nært. Ser egentlig veldig bra ut i en rød bil.

samme ratt som jeg har det :)

fornøyd som bare det jeg :) alså "trek" :)

07 Toyota Auris TTE Edition

ex. 92 Mazda 323F

ex. 92 Opel Vectra

ex. 86 Opel Ascona

http://sprett.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by cax

Det går litt på at hvis man ikke liker noe som en annen liker, så har man to reelle valg:

A) Diplomatisk uttrykke at man er av en annen oppfatning, noe jeg ikke helt ser den store verdien av

B) Holde kjeft

Vel, når noen skriver "Nytt ratt - hva synes man?" regner jeg med at personen er interessert i å høre hva folket synes, uten innpakning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, når noen skriver "Nytt ratt - hva synes man?" regner jeg med at personen er interessert i å høre hva folket synes, uten innpakning.

Det er korrekt det, jeg forandrer såklart ikke min mening om rattet mitt, eller kjøper meg et nytt ratt fordi noen ikke liker det :)

-jr @ jro alfakrøll rangerbox.net

Polo 1.0 50hk, 0-100 i løpet av formiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider