Opel_Andrè Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Kanskje litt dumt spørsmål, men... Jeg har fått tilbud om å kjøpe en 2.2i fra en senator. Hva trenger man, bortsett fra motor, ledningsnett, hjernen, å bensinpumpa. Må jeg egentlig ha bremsene? eller kan jeg ha dem jeg har. Rekorden min er 2.0s. Håper på svar yodude Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 du kan bruke di bremsene du har. 2.0S bremsene er godkjente til 125 hk, mens 2.2i bremsene er godkjendte opp til 150 hk. men jeg ville ha byttet uansett :) Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 jeg ville gitt faen i å skifta om ikke bremsene dine er slitt :P unødvendig mye arbeid for så lite.. hehe får du alt komplett av det du noterte der så har du igrunn alt du trenger.. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 når du først skal i gang, så hvorfor ikke gjøre det skikkelig? bremsene er det viktigste, å jo større jo bedre Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gollum_97 Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 når du først skal i gang, så hvorfor ikke gjøre det skikkelig?bremsene er det viktigste, å jo større jo bedre Det er en fordel å bytte hvis du alikevell har de. Ble mye bedre bremser etter at jeg gjorde det.... (fikk beskjed av biltilsnet at jeg kunne ha 150hk i den orginalt... :-s ) Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel_Andrè Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 jeg ville gitt faen i å skifta om ikke bremsene dine er slitt :P unødvendig mye arbeid for så lite.. hehe får du alt komplett av det du noterte der så har du igrunn alt du trenger.. Oki. Men bør jeg bytte tanken å evt radiator`n?? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 skift tanken du, radiatoren er vel ganske lik den du har.. behold din gamle. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg