Gå til innhold

Noen som vet om denne?

Ranger emnet

T0mmen

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg holder for tiden på å tittet litt rundt etter ny bil. Og jeg er vell ganske svak for Golf enda, så regner med det blir en G3. Har hadd 2 G2 før, men prøver en G3 denne gangen:) Så fant jeg en spesiell en på autodb.no her en dag. Denne så veldig intressang ut. Min neste bil skal være diesel, så denne passa mitt i blinken! Men, lurer på om det er noen her inne som har noen kjennskaper til denne Golfen? Bakgrunne til denne kjerra? Prosjek tråd på BF? Hvordan tilstand den er i osv? Premiert? Takker for alle svar..

Mvh

CIMG03872.jpg

CIMG03152.jpg

CIMG03142.jpg

IMG_0763.jpg

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
er det låv å ikke ha blinklys framme?

Han har vel blinklys foran, så vidt jeg kan se. Men Golf IV-stil, hvilket betyr at blinklysene ligger i lyktene :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel blinklys foran, så vidt jeg kan se. Men Golf IV-stil, hvilket betyr at blinklysene ligger i lyktene :)

aha, så dom kan man ver:p kansje domt å spørre om dette på golf-forumet, men noen son vet om det finst lykter til vento me blinkers inni?

vw golf 1 1.1 -83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen skal visstnok være i shabby forfatning nå. En jeg kjenner var å så på den, og da var skjermbuene bulkete og jævlige og hadde vel noen bulker andre steder. Han hadde egentlig tenkt på å kjøpe, men ombestemte seg brått da han fikk se hvordan bilen så ut i virkeligheten. Var mer som ble nevnt som var feil med bilen, men husker desverre ikke hva det var. Men ser jo bra ut på bilder da om ikke noe annet:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider