Mazdius Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Så gikk plutselig bilen min til helvete idet jeg svingte i 20 km/h!!! :mad: Dette er da venstre bak.. Noen formeninger om hvor dyrt det kan bli, evt. om det går an å få tak i en sånn del ? Mvh Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Flaks du ikke lå på E6 i 120km/t i forbikjøring sier bare jeg... Sjekk på høggere. sikkert mulig å finne brukt. nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Mai 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Ja, for inntil i forgårs var det meninga at jeg skulle kjøre til Vålerbanen med det møkket.. Takk og lov.. Heldigvis skjedde det 50 m lenger oppe her, så trilla bare ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Auda! Litt rust? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unoman Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Nesten Eu-godkjent den der... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Mai 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 EU-godkjent i fjor.. Det som er så sprøtt. Jaja, men uansett, noen som har et navn på den delen? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 sikkert noe av det samme som skjedde meg. politiet tror det er forbikjøring og vips er lappen vekke. godt du ikke hadde høyere fart. jeg hadde 80 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Originally posted by MrControl sikkert noe av det samme som skjedde meg. politiet tror det er forbikjøring og vips er lappen vekke. godt du ikke hadde høyere fart. jeg hadde 80 Hørt noe mer eller? hva skjer liksom? du må da få igjen lappen. nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 blir nok uten. i bil saker er ikke politiet bevis byrdet. Det er nok med en påstand. fy faen sier jeg bare. godt det gikk greit med deg Marius, for slike ting KAN gå ille Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Mai 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Ja, det var sykt flaks at jeg var der jeg var da det skjedde... Hadde kjørt i ca 2 timer før det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Originally posted by Mazdaharry EU-godkjent i fjor.. Det som er så sprøtt. Jaja, men uansett, noen som har et navn på den delen? :D Er litt vanskelig å se, men er det ikke bærebrua som har rusta av da ?? Correct me if I`m wrong ! Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg