thorbis Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 har en bmw 320 som det sitter ei getrag 260 kasse på fra 325. kassa er i fin stand den men, den er no alvorlig slarkete i girstanga, akkurat som om festeplata på kassa har løsna. er vond og få i 2 og 4 og revers pga at jg må bevege spaken så mye at den tar borti hullet på tunnellen. non som har oppløevd det samma? hva gjorde dere for og fikse det? mvh thorbis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Er ikkje det noe gummioverføringer på selve stangen som går ned i hyllet som er slarkete da?? Eg skiftet en foring der på min første bil for 5-6 år siden. Denne var vanskelig å få i revers. Ble mye bedre da. Men eg husker ikkje akkurat hva det var for noe. bortsett fra at det var "nede i hullet" der , eller under bilen. Var i hvertfall ikkje noe med selve kassen.. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 "festeplata" ? girstanga går jo ikke rett ned i kassa, går via 2 stag under. er vel mest sannsynlig den store hvite foringen som sitter rundt rundt kula midt på stanga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 sitter ett festebrakett der jo. er den som hadde løsna. sitter med to 8mm umbrako skruer, foringa var bra den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 hmm... har jeg aldri sett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 mulig det men den var nå der hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg