mjepson Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 har en panserforlenger som er av glassfiber som jeg lakkerte med lakk fra VW forhandler (sprayboks). Brukte opp boksen på den og så fyrte på medfølgende klarlakk. Nå flasser det av små biter av gangen så jeg må bruke stift for å dekke over. Innser nå at jeg kanskje burde ha grunna (trodde den var ferdig grunna). Kan jeg slipe ned glassfiber med ett sandpapir og grunne/lakke/klarlakke på nytt? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 puss ned og lakk på nytt....grunning e jo viktig for at lakken skal feste seg skikkelig! så puss ned med et fint pussepapir... Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Mai 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 flott! var redd for jeg måtte kjøpe ny panserforlenger :) Jeg kjøpte lakk og klarlakk hos VW forhandler, men det kosta vel 250 kr og de selger en boks på biltema til rundt 50 kr... Finner jeg rette fargekoden så er vel det likesågreit? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 puss ner me et 1000 papir f.eks! eg går kje go for lappen på bilekstra men sikkert godt nok :p Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mai 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 Originally posted by Gou puss ner me et 1000 papir f.eks! eg går kje go for lappen på bilekstra men sikkert godt nok :p Ville heller gått for 100-250 papir.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 krmt.. det blei litt mongen 0`ar ! 1000 blir nok litt for fint ja ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg