wedgie Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 For en stund siden så va det noen som la ut ett par bilde av noen baklykter som jeg likte veldig godt, men jeg finner dei ikke på nette.. Dei såg ut som de var bare ett rundt lys bake, å resten var lakka (tror jeg). dei va på ebat.de men jeg greier ikke å finne dei igjenn.. så nå lurer jeg på om noen veit hvor jeg kan skaffe slike hen!! Sikkert dårlig forklart men, håpe noen veit litt?? :afro Siter Wedgie VW Golf IV 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 hmmm... jeg har ett par lexus look alike som du skal få billig om du vil ha? Nesten ikke brukt;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Tipper du mener disse jeg wedgie! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 kan skaffe de jeg.. skal bestille noen led-lykter fra en kar som selger dem.. er riktignok de dyreste som er da men... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wedgie Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 ja stemmer ArraKiss... dritt feite.. hvor er dei å få tak i? Stinhah.. veit du pris på dei? faen disse hadde tatt se bra ut på golfen min.. Siter Wedgie VW Golf IV 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Har du aldri hørt om sotespay ??? hehehe, funka fett på bilen min iallefall.... har sett på flere lykter men må si at de hjemmesota mine ble best på min bil :d Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 de er helt sinnsykt dyre... ligger på rundt 300 EUR på ebay faktisk.. får ikke tak i dem billigere enn det.. og så kan du jo plusse på 25% moms og litt frakt.. :) ikke verd det.. min mening: de er latterlig stygge! vil du ha kule lykter så er det FK sine led-lykter.. koster vel rundt 3000 i norge.. har bestilt to slike sett fra tyskland nå.. ett sort, og et chrom/klar.. Har solgt det sorte settet.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wedgie Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 jeg synst dei e dritt stilige, hvor my er ca frakt da? 300,-? i så fall så blir dei ikke masse dyrere enn for ett sett me andre i norge, kanskje 3500,-? Siter Wedgie VW Golf IV 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 jeg synst dei e dritt stilige, hvor my er ca frakt da? 300,-? i så fall så blir dei ikke masse dyrere enn for ett sett me andre i norge, kanskje 3500,-? Du kan jo få mine til 1200spenn;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 jeg synst dei e dritt stilige, hvor my er ca frakt da? 300,-? i så fall så blir dei ikke masse dyrere enn for ett sett me andre i norge, kanskje 3500,-? Kan ta resten på pm.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 jeg synst dei e dritt stilige, hvor my er ca frakt da? 300,-? i så fall så blir dei ikke masse dyrere enn for ett sett me andre i norge, kanskje 3500,-? Enig med deg, helt rå de der. å ennå mere rå er de når de er tilkoblet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 kan si meg enig i at de er kule når de er i drift.. men avslått syns jeg det ser ut som man har satt et par golf 1-lykter bak på en golf 4 :p Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg