Islanwind Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Må ha to nye dører på vectraen.. Ser at de orginalt har stygge lister.. Også skjermene.. Hvordan er de festa, og blir det fort stygt viss jeg fjerner de? Fra før, så er alt av lister fjerna på min.. Ser jo mye finere ut.. Så det må jo også fjernes på de nye dørene... Ser helt fint ut på min.. Ser heller ikke ut til å være sveisa igjen noen hull.. Er det bare lim? Noen som kan si meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 er bare lima ja... ;) Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikko2k Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 På min opel er disse fjærnet, de ble bare dratt av. så var bilen på hellakering etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Nå e eg nysjerrige :bump ka lister e d snakk om?? Någen som har bilder??!! happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 de gummilistene som er midt på dørene... :P Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Som her f.eks.. Ser finere ut uten lister :) Nå e eg nysjerrige :bump ka lister e d snakk om?? Någen som har bilder??!! happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 åh okei e d di utvendige d e snakk om ja doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg