Gå til innhold

Friske opp min VW Passat TD -90 mod

Ranger emnet

skarpH

Anbefalte innlegg

Heisann folkens

Jau, har nå en passat td som jeg kjører på nå. Helt grei, ikke noe rust og billig i drift :)

Men har dere noen tips om hva jeg kan gjøre for å "freshe" den litt opp? :)

Dette har jeg gjort:

* Satt opp anlegg ( 2 * 10" sub , forsterker osv, er fornøyd med lyden, godt nok for meg hvertfall )

* Satt inn svarte og blå setetrekk

* Bestilt Alu matter fremme og planen er alu girkule og alu pedaller med blåe deksler

* Fikset litt små ting

Har dere noen andre billinge, men kanskje litt stilige triks som kan gjørest?

Spoilere til Passat? i såfall url?

Hvordan er det med soting av vinduer for tiden? Hva er lov og hva er ikke lov? Og URL til der de selger slikt noe?

Andre freshe ting som jeg kan ha på utsiden av bilen? Url?

Litt neon lys inni bilen? tapper det mye av batteriet, når jeg tillegg har anlegget i?

Skifte lys og skiver inni instrumentene der, er det jobb? Hvor selger de slikt?

Alle tips takker jeg for :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, når det gjelder sotinga, kan jeg ihvertfall si at det er lov i bakre sideruter, og bakruta, men i bakruta må den være svak, sånn at politiet kan se igjennom me lykt. fører sideruta og framsete sideruta, samt framruta, skal være fri for sotefilm. det er det som er lov og ikke lov.. ellers så tar ikke neonlys så store strømmer, for å si det sånn..

nå vet jeg ikke hvor du bor i norge, så det er vanskelig å anbefale plasser som selger slikt.. men er du fra sør i landet, dinnes det mange bra plasser... har noen sjapper i trondheim som selger slikt nonsense og, så alt avhenger på hvor du er fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider