Gå til innhold

noen treff i oslo omeng?

Ranger emnet

Evilracing

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Kan godt fyre igang et bittebitte lite treff på kongsberg lørdag 18.. Uten noen form for arrangement selvfølgelig.. Tviler på at vi klarer å få noen polititillatesle innen det heller.... Men er jo egentlig bare å ta seg en tur til kongsberg.. Rånemiljøet her er så lite at det hadde ikke gjort noe om det ble litt biler ute her en helg.. Så da sier vi det da! Da er det ministreetmeet her på lørdag 18.mars.. I kongsberg sentrum.. Får prøve å finne på et eller annet sted vi kan stå uten at det blir noe pes utav det.. man garanterer ingenting.. hehe.. får jeg ikke til noe, så kjører vi bare runder! yeah!! h0h0..

Gr0m

http://www.kbg-gatebil.com

Audi A4 Avant 1,9TDi Quattro

Seat Leon TDi(solgt)

Må jo holde seg innenfor riktig konsern.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Kan godt fyre igang et bittebitte lite treff på kongsberg lørdag 18.. Uten noen form for arrangement selvfølgelig.. Tviler på at vi klarer å få noen polititillatesle innen det heller.... Men er jo egentlig bare å ta seg en tur til kongsberg.. Rånemiljøet her er så lite at det hadde ikke gjort noe om det ble litt biler ute her en helg.. Så da sier vi det da! Da er det ministreetmeet her på lørdag 18.mars.. I kongsberg sentrum.. Får prøve å finne på et eller annet sted vi kan stå uten at det blir noe pes utav det.. man garanterer ingenting.. hehe.. får jeg ikke til noe, så kjører vi bare runder! yeah!! h0h0..

Gr0m

lite respons får jeg si hehe... dragcar

Du vinner ikke andre plass, du taper første plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette syns jeg er dårlig folkens...men men,jg skal ihvertfall ut å cruise ikveld...og det veit jeg at flere andre skal også..så det er bare å komme til kongsberg.Møtested:beckern(store parkeringa v/stasjonen på kongsberg..)

Forøvrig vil jeg bare nevne at det blir et stort treff til sommeren på kongsberg.

"STREETMEET KONGSBERG 2006".daton er 11 juni...se http://www.kongberg-streetracers.com for mere info

-03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt)

Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier bare natt til 1 mai på østlandet... stay tuned... info vil komme...

Natt til første mai blir det åsså liv halden:D da kommer det masse fete amerikanere bla.... MYE liv å røre da ja... igrunn skjærtorsdag, natt til første mai, og 16 mai det er sykt med liv i halden:D:D:D

\\ xVolvo 240 Gl

\\ xMazda 323 (jordebil:P)

\\ Volvo 850

\\ Renault Kangoo(firmabil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider