Larsern_1988_ Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 har et stort problem. opphengskula sitter som støpt. jeg har gjort alt for å få den løs. prøvde å klemme en jekk i mellom å den røyk sund(flaskejekk)hva må jeg gjøre?????(honda civic 88 Siter Tja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica93 Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Demonter Bærebrua å kom deg en plass der de har hydraulisk presse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 hvis du ikke har tilgang på det, kan du bruke en stor fastnøkkel å kile imellom å bryte alt du klarer.. det eSKAL være vanskelig å få av, uansett om du bruker jekk eller ikke.. :P men jeg tror den er på vei til å komme av snart, hvis du bare tar nok i! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolonko Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 sett ein jekk (garasjejekk best) med ei pipa som er større enn opphengskula under å så meia du skikkelig hardt til på oppsida med ei slegga. burde ikkje sitta verre enn det i alle fall. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superjenssen Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 er det kon- delen av opphengskula du sliter med ? Siter - 85" Ford Sierra 2,0L arbeidsbil - 06" Skoda Octavia 1,9 TDI 4X4 X 97" BMW 320IT X 92" Peugeot 605 sldt X 82" Ford Granada 2.8GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg