trygvleo Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 noen som har prøvd dette?? hva er evt bota?? hvordan er disse på asfalt, he he?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 suger på asfalt og er vel 4k i bot..1000kr pr dekk.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 De blir vel også dugelig fort slitt dersom du kjører på asfalt (uten at jeg har prøvd)... Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Det blir som å kjøre med sommerhjul på is. Ikke å anbefale. Ikke tenk på bota, livet er i større fare hvis du kjører med det. Hvis du absolutt vil ha bedre feste kan du høre på ett dekksenter om de vil bytte de ytterste piggene med truck/lastebilpigg. Ikke si at du skal bruke de på veien da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Hvorfor i svarte skal du kjøre med rallypigg på veien? dukenukem Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 jeg kjørte med rallypigg for et parr år siden.. og det stinker bra på asfalt ja.. men jeg kjørte i oslo og sånt for det.. man må gi gass på asfalt for at det skal ta tak.. slepper du gassen i en rundkjøring eller noe så sklir du bare på pigga.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg