Gå til innhold

Freshe passaten min litt opp

Ranger emnet

skarpH

Anbefalte innlegg

Heisann folkens

Jau, har nå en passat td som jeg kjører på nå. Helt grei, ikke noe rust og billig i drift

Men har dere noen tips om hva jeg kan gjøre for å "freshe" den litt opp?

Dette har jeg gjort:

* Satt opp anlegg ( 2 * 10" sub , forsterker osv, er fornøyd med lyden, godt nok for meg hvertfall )

* Satt inn svarte og blå setetrekk

* Bestilt Alu matter fremme og planen er alu girkule og alu pedaller med blåe deksler

* Fikset litt små ting

Har dere noen andre billinge, men kanskje litt stilige triks som kan gjørest?

Spoilere til Passat? i såfall url?

Hvordan er det med soting av vinduer for tiden? Hva er lov og hva er ikke lov? Og URL til der de selger slikt noe?

Andre freshe ting som jeg kan ha på utsiden av bilen? Url?

Litt neon lys inni bilen? tapper det mye av batteriet, når jeg tillegg har anlegget i?

Skifte lys og skiver inni instrumentene der, er det jobb? Hvor selger de slikt?

Alle tips takker jeg for :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er hvertfall noen av planene mine for min b5 før året er omme (Kan ikke røpe alle :P)

Soting av ruter

Angeleyes med Bi-xenon

Facelift baklykter

Emblemfri / sort grill

Hvite blinkere

Engelske høyre-speil

Ellers er jo mulighetene for en passat ekstremt store, bare å søke, og finne ting du vil ha!

[ ]'02 Impreza WRX

[x]'83 Starlet KP61

[x]'98 Impreza GT

[x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva menes med Bi-Xenon egentlig?

Tror mange tenker på en H4-liknende pære som har både nær og fjernlys i samme pære. Eller?

Jeg har lest at de pærene er dårlige, fjærnlyset kommer for sakte på til at du får noe effekt av det de første 10-20 sekundene. Samt at lysbildet blir dårlig, fordi senteret i pæra blir liggende for langt fremme for fjærnlyset og for langt bak for nærlyset. Dvs dårlig konsentrert fjærnlys og litt smalt lysfelt på nær.

De er vistnok ikke 100% de andre pærene heller, i avstand fra sokkel i forhold til reflektoren altså.

Dette fordi det kun finnes TO patenterte Xenonpærer på markedet Phillips G2R og G2N eller noe slikt. Alle andre er kopier og etterligninger som ikke når opp i lyskvalitet og lysbilde..

Har sittet på med folk som har kjøpt noen av disse settene, de er ikke dårlige alle sammen da.. Skal ikke klage, ble vannvittig lys på noen av de. Selv med 6000K sett.

Har sett at de har kommet opp i styrke 8500K-12000K og 14000K nå. Det må jo være sinnsykt !!!!

12000K gir vist det samme "lilla" lyset man har ved normalt dagslys. Har sett bilder av det, helt rått.

Er interessert i å prøve noe slikt selv, hvis jeg kjøper nye lykter til bilen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider