aka_stian Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Fikk meg en giro fra politiet forrige dagen. Fikk også med denne lappen her i samme slengen. Kjekt for andre å ha kanskje? Selv brøt jeg punkt 03A ;) Ble litt stort bilde så jeg legger bare ved en link Lagre mål som... En ting som er litt "artig" å se er at man PÅ PAPIRET kan få 3 dagers fengsel for å ha syklet uten lys eller mot et innkjøring forbudt skilt :jail Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Noen som vet hvordan det funker over de øverste satsene? Er det dommeren som bestemmer hvor mye mer boten skal være på, og er det en øvre grense? Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 trur det er dommern.. Jeg hadde heller spikra paller i 15 dager en å betale 6k for noe:D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 men får man det ikke på rullebladet da ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94781 Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 men får man det ikke på rullebladet da ? Forenklet forelegg kommer ikke på rullebladet, men i bøteregisteret. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Forenklet forelegg kommer ikke på rullebladet, men i bøteregisteret. tenkte på kommentaren "tar heller fengsel enn bot" Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg