Islanwind Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Når jeg er ferdig med førstegangstjenesten, så skal vectraen tilbake på veien.. Og lakken er begynt å bli slitt, og hadde trengt hellakkering.. Hvit er også litt kjedelig farge, og vil finne en tøff ny farge.. Noen som vet hva det kan koste meg med lakkering? Må da pusses og sparkles litt først.. Viss noen vet om noen billige, og bra i Hordaland? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Da jeg hørte på helakkering til min Vectra (gamlebilen) hos et lakkeringsverksted ifjor var det ca. 35000 for hele jobben, og ca. 14000 hvis forarbeidet ble gjort selv og bare lakkeringen ble utført av dem. Dette var standardpriser tror jeg. Med den prisen vil du nok tenke samme tanke som jeg gjorde: Hellakkering kostet mer enn bilen gjorde! :eek: hehe. Nå vet jeg ikke hva du betalte, men jeg betalte 17000 for bilen. Liten vits å hellakkere når jeg skulle selge den uansett. Men hvis du skal ha bilen en god stund så er det sikkert verdt det. :thumb Pen bil den Vectraen, må ha meg en sånn igjen. :) P.S. Fargen var en ren signal blå farge! Ikke noe fancy grejer. :) Bare så det er nevnt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Ca 5000 - 300000kr :op Det er enormt mange faktorer som spiller inn. Først bestem deg hva du vil ha. Så går du å får pristilbud (pristilbud er gratis) :well Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Å i helvete.. Trodde det var sånn 15 000 viss de gjorde alt eg :S Kommer ikke på tale å bruke 35 000 på lakk.. Får høre med privatpersoner som kan gjørde det istedenfor :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 15000kr Hva med 2 delt farge. Er det kanskje ikke nødvendig å ta inne i dørere. Om du beholder litt av den hvite fargen. Få en privatperson til å ta "drittjobben" sparkling å slikt. Det tar tid, koster fort noen $$$ Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Billigere å få det lakkert privat ja... :) Unødvendig dyrt å lakkere hos firma. Jeg bruker kollegaen min til alle lakkjobber nå for tiden. Han gjør f**n meg jobben bedre enn det lokale lakkverkstedet klarer... :) Blir som billigere og som regel bedre med en privat lakkerer. Er forresten mange som jobber i lakkfirma som tar på seg lakkeringsjobber sånn på si da... :thumb Der har du et alternativ. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Er forresten mange som jobber i lakkfirma som tar på seg lakkeringsjobber sånn på si da... :thumb Der har du et alternativ. :) Bare bestill pizza, slik dem møter opp. For å gjøre jobben. hehe (ikke tull heller) Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Har en kamerat som kanskje kan ordne det :) Viss ikke, så kanskje noen svarer viss jeg setter annonse i en avis ;) Er vel alltid noen som trenger penger :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Viss ikke, så kanskje noen svarer viss jeg setter annonse i en avis ;) Er vel alltid noen som trenger penger :P Ikke finn på å gjøre det, da kan jo gud og enhver mann møte opp. Bruk heller "jungeltelegraf" Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Ja,du har kanskje rett i det. Kan aldri vite i disse dager.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 bli kjent med en billakkerer som kan gjøre det svart... Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 bli kjent med en billakkerer som kan gjøre det svart... Skal prøve på det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg