Gå til innhold

Pris på hellakkering

Ranger emnet

Islanwind

Anbefalte innlegg

Når jeg er ferdig med førstegangstjenesten, så skal vectraen tilbake på veien.. Og lakken er begynt å bli slitt, og hadde trengt hellakkering.. Hvit er også litt kjedelig farge, og vil finne en tøff ny farge..

Noen som vet hva det kan koste meg med lakkering? Må da pusses og sparkles litt først..

Viss noen vet om noen billige, og bra i Hordaland?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg hørte på helakkering til min Vectra (gamlebilen) hos et lakkeringsverksted ifjor var det ca. 35000 for hele jobben, og ca. 14000 hvis forarbeidet ble gjort selv og bare lakkeringen ble utført av dem. Dette var standardpriser tror jeg.

Med den prisen vil du nok tenke samme tanke som jeg gjorde: Hellakkering kostet mer enn bilen gjorde! :eek: hehe. Nå vet jeg ikke hva du betalte, men jeg betalte 17000 for bilen. Liten vits å hellakkere når jeg skulle selge den uansett.

Men hvis du skal ha bilen en god stund så er det sikkert verdt det. :thumb

Pen bil den Vectraen, må ha meg en sånn igjen. :)

P.S. Fargen var en ren signal blå farge! Ikke noe fancy grejer. :) Bare så det er nevnt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billigere å få det lakkert privat ja... :)

Unødvendig dyrt å lakkere hos firma. Jeg bruker kollegaen min til alle lakkjobber nå for tiden. Han gjør f**n meg jobben bedre enn det lokale lakkverkstedet klarer... :)

Blir som billigere og som regel bedre med en privat lakkerer. Er forresten mange som jobber i lakkfirma som tar på seg lakkeringsjobber sånn på si da... :thumb Der har du et alternativ. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider