Gå til innhold

Bytte 240 med 2'er ?

Ranger emnet

cokeloop

Anbefalte innlegg

Har lekt litt med tanken å kvitte med med 240'n til fordel for en 2'er, siden jeg har lovt meg selv at jeg skal ha VW en dag (og har alltid vært litt småforelsket i 2'er golf). Siden vintern straks er over føler jeg ikke noe spesielt behov for bakhjulstrekker lengre, og derfor kunne tenke meg en søt liten tysker.

Er ikke sikker på hva jeg kan få igjen for min, gav ca. 20 for den i høst, men lurer på ca. hva til pris en brukbar 1.8 sport eller GTi ligger på? Evt. noen som kunne være interesert i et lite byttehandel/ noen som har golf som de hadde tenkt å kvitte seg med?

Er ikke så oppdatert her inne på 2'er forumet da jeg ikke har vært aktiv her på en stund, alle svar mottaes med takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

får mye greie til 20-30! kan få under 20 også! men da er det litt mer å gjøre som regel! har selv hatt en 2er golf, 1.8! tøffe biler! men ca 20-25 lapper må du regne me for å få en bra gti! også kan du regne litt lavere hvis du skal ha sport... :)

sport? har jo ingenting med gti å gjøre.. bør egentlig ligge i prisklassa til CL... (samme greia.. bare mindre utstyr)

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

penger? hva er penger? penger kommer og penger går! men det gjør ikke en 2'er golf man har lagt sjela i! man blir fort glad i disse bilene! trass i en del sykdommer så kunne jeg ikke vært foruten!

2'er golf vil jeg alltid ha! om det så betyr at jeg må parkere den i garasjen og avskilte den!

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja :) har du bilder av bilen din da? Hvis jeg ikke får bytta bil med noen som er i nokså lik prisklasse, tenkte jeg å selge den for h.b.o 15.. var et par stk som var interesert i å gi 20 for den sist gang jeg tenkte å selge, men bilen jeg skulle finansiere med volvopengene ble solgt før jeg rakk å selge :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider