ealoken Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Her er det fri disp på hva dere vil gjøre. lag den feet :) Menig Løken ( OVSKP ) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Morsom du el?? Skaff noen bedre bilder først a.. litt større med bilen mer i sentrum så gjør du det litt lettere... Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 jeg har noen større bilder ja... men photobucket liker ikke bilder større en 512 kb.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 prøv å lage bildene mindre, ved å senke kvalitet på bildet, eller mindre oppløsning. Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 prøver en gang til :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 hvis noen vil modde bilen og trenger større bilder så sender jeg de gjerne på mail :) bildene dere modder skal forøvrig vises i kantina på skold. som underholdning. så bruk litt tid a gutta ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 ok da, hook me up.. ahlsti@online.no Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 mail sendt :) håper flere tar motet til seg og vil modde :) skal se om jeg får flere bilder når jeg kommer opp til uka.. bare at jeg da er et annet sted i 4 uker og har ikke tilgang til netopp denne Panzer Mben.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Me 3 :D kristian-g(a)hotmaildottcom Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Send et bilde til meg også da, i samme sleng! ;) zlurv90(A)gmail.com Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 mail er sendt :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Oh yeah, brukte vel 3-4 timer på denne... Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 takk takk.. hehe :) noen fler? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Sorry ass, men 3-4 timer? Siter - 1991 E36 3xxi x 1986 E30 327i - 2003 Yamaha Yz125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Sorry ass, men 3-4 timer? Ja, brukte ganske lang tid.. måtte endre opphenget på fjørene/demperne, sidene dekkene er så brei og de bygger så mye inn.. Pluss at jeg måtte bestille custom senkesett fra Turkmekistan, og det tok sin tid å lese bruksanvisningen. Men, alt i alt er jeg ganske fornøyd jeg (: Selv om jeg bare brukte 20 min da:P Og da så jeg på tv, MSN, og Blink. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg