Peltz Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Walla Gutta... Er vi interessert i deler i carbon, eller trekt med carbon fiber til bilene våre...?? Eks hekkvingen på G60, speil, midtkonsoll (håndbrekk osv..), frontspoiler, og grill...?? Har en kompis som har startet i det små med å produsere deler i carbon, og jeg kommer å fylle min bil med dette. ...Gi lyd hvis interesse....:D Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! FOR )("/!)"(!&(/"!("% NÅ! MED EN GANG! JAAA!:D :D kanskje liten overdrivelse..:rolleyes: MEN for N`t gang JA!:D Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Mai 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Originally posted by CorradoBoy JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! FOR )("/!)"(!&(/"!("% NÅ! MED EN GANG! JAAA!:D :D kanskje liten overdrivelse..:rolleyes: MEN for N`t gang JA!:D Manne Jobber nå med vingen til en BMW M3 Evo...sikkert ett styla prosjekt, men...blir den vingen bra, er tingene på plass på min bil, snart, og hjemmesiden kommer opp og går... Men gi tilbakemelinger, hvs det er flere enn hurragutten over som vil ha... Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiCco Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Hei jeg har en carbon "plate" liggende, en slik en: http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=144173967&n=518805426&pn=518805781 Den er ikke hard, det vil si det er en myk plate ment til dekorering, hvor den ene siden har klebe middel, så man kutter til det man vil ha og klistrer på. Den er i uåpnet orginal forpakning, og selges fordi jeg trodde det var en plate i ordets rette forstand. Så hvis noen av dere har lyst på den så PM meg. selges for 200 -Nico Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg