MazdaLaVista Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Lurer på hvor store høyalerene som står i 93mod RX7FD er, vet at de i sidene bak er 6x8" (ukurant størrelse), men hva er det fremme? Er det 5", 5 1/4"? 6"? 6.5"? Greieste er mm mål, eller høytalermerke og modell, som dere vet passer rett i, så skal eg alltids finne utav det. Skal bestille meg anlegg, men bilen står på understellsbehandling, så får ikke målt selv. kort og godt, Hva er max høytaler størrelse fremme i dørene uten noen større modifiksasjoner. Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinOlavRotmo Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 6.5 går fint, men du bør kansje sjekke dybden på magneten.... jeg måtte lage mdf ring for å space ut, og det ble dritbra, er veldig enkelt... herz hsk tror jeg settet hette, ta kontakt med hansen radio og tv i moldem de er dritgode på stereo til fd+ har suverene priser og service ring lars ove på 99314035 så ordner han en god deal til deg Siter 1992 Mazda FD3S RX7 13b 100% original rx7:P (eeeh) 1978 Mazda Rx-4 Wagon, 12a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Kjempegreier!! Takk skal du ha. PS. fått til noen bilder av volk felgene eller? Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg