pjotr Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Har noen skader jeg må få rettet på, hovedsaklig en bulk og lakkering av to støtfangere. Hvem er billigst i Nordland? Eventuelt i nabofylkene, hvis det er store prisforskjeller. Er det noe å tjene på å få gjort dette i Sverige (skal kanskje dit til sommeren), og er det eventuelt noen firma som kan anbefales? Siter blablabla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfsyncro Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Hvor i nordland bor du? Siter 00`Audi A4 73`AMC Hornet Hatchback 91`Audi 100 2,3 Quattro 86`Golf 2 Syncro 88`Golf 2, 91`Golf 2 Pasadena Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pjotr Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Bodø. Siter blablabla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flamer Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Ikke bruk bilskade sentret på fauske værtfall! Siter 01 Bmw 320 2,2 Mtech2 induvidual -x-Volvo 142 73 -x-Ski-Doo Formula + -x-Volvo 240 (Bilcross) Link til tråd om 142`en http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=932630#post932630 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
celispeed Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Hmmmm....jeg har fått anbefalt Fauske bilskadesenter jeg... Hva er grunnen til at du ikke anbefaler dem Flamer? Siter - Honda Accord CDTi 05mod - Audi 80 93mod (Pendlerbil selges!) - Toyota Celica 03mod (Solgt) :-( - VW Golf 99mod (Solgt) - Toyota Corolla 82mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
celispeed Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Bodø. Driver å kjører ATV ser jeg... er det du som kjører rundt i Bodø og vasker den på Shell Sjøgata? :) Siter - Honda Accord CDTi 05mod - Audi 80 93mod (Pendlerbil selges!) - Toyota Celica 03mod (Solgt) :-( - VW Golf 99mod (Solgt) - Toyota Corolla 82mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audirobban Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Er jo bare og ta deg en runde i Bodø og sjekke pris. Sikkert noen som tar dette svart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Har to biloppretter firma her i Narvik! Vi har til og med landets beste,Autolakkering A/S.De er blitt kåret til landets beste oppretter og lakkeringsfirma. Ellers så har vi Bilskadesenteret A/S.Her får jeg gjort alt av lakkering på bilen min,de har et godt rykte på seg i omegn,og jeg har ingenting annet en skryt å gi til de.Super service,flotte resultat og fine priser :) Det er i allefall verdt et forsøk,om det ikke blir for langt unna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pjotr Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Driver å kjører ATV ser jeg... er det du som kjører rundt i Bodø og vasker den på Shell Sjøgata? :) Nei, har den i en nabokommune. Min er ikke lovlig på vei. Siter blablabla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 hadde vært kjekt for meg og å få litt info her... har litt småtteri jeg skulle ha hatt lakkert etterhvert.. bor selv i lofoten.. er og ute etter noen som tar på seg slikt svart.. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinkz Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 sjekk med skoler eller no sånt fikk lakka interiøret på skola billig Siter - celica st 185 - kadett e gls 2,0 16v (sedan) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Ikke bruk bilskade sentret på fauske værtfall! Hva er galt med de da? Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
error Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Ørnulf Five i Lødingen lakkerer og ganske greit. Fine priser også.. :) Tlf nr kan fås på PM. Siter '97 Audi A4 Turbo Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg