Nedi Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 er det noen som har noen liggende ? hvilken dim er det på den felgen ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 er det noen som har noen liggende ?hvilken dim er det på den felgen ? Har igrunn ikke sett corrado stålfelg før. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 mener du reserve dekket ? Eller de originale alufelgene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Disse tenker jeg: ? Det er 6X15 ET 35 Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 grøss, e det vinterfelgeen det ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 grøss, e det vinterfelgeen det ? Helt Sikkert vinterfelgen til en av modellene iallefall Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Får frysninger av sånne ass! rimelig spess look hvis de passer bra på bilen! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Golf felger det derre. Corrado har ikke blitt levert orginalt med stål. Er ikke de værste stål felgene det derre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Corrado har blitt levert med 15 stålfelg av den typen. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 har blitt levert med slike felger ja..er jeg ganske sikker på igrunn! de hadde vært noe i 8*15! wtf? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 jeg skal ha sånne i 8 eller 9 * 15... må bare finne noen som vil selge sine og bli enig med ett mekanisk verksted om breddingen... vwgolf2: må jo bare bli dritfine med kant?! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 vwgolf2: må jo bare bli dritfine med kant?! no doubt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Var det jeg også mente. Golf felgen ser vel ganske anderledes ut. Blir nok drit bra om man bredder de ja. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 De felgene der var vel orginalt til passat og corrado i 15" ja... Veldig pene org. stålfelger syns nå jeg! Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 På Dubmodder.com kan du prøve de. Men ikke breddet da. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg