68charger Skrevet Mars 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2002 Er det flere der ute med Mopars? Ser av de andre innleggene at det er en viss interesse for Amcars på forumet. Håper dette kan bli starten på et skikkelig forum for Amcars i Norden også. Siter 91 Opel Omega 3000 24V 68 Dodge Charger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger Skrevet Januar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 MoPar performance!! Skal avertera litt etter delar, her. Kikker litt rundt og ser om eg finn ein passande stad å slenga inn annonse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fordgranada84 Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by 68charger Er det flere der ute med Mopars? Ser av de andre innleggene at det er en viss interesse for Amcars på forumet. Håper dette kan bli starten på et skikkelig forum for Amcars i Norden også. Eier du virkelig den bilen der??? NYYYYDEEEELIG, 68-69 Charger er sammen med Challengern mine drømmebiler,... Ikke mer å si på det området... Har du flere bilder av bilen? Kunne du lagt ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Er ikke noe amcar craze, men den der var nydelig. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fordgranada84 Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by Slim! Er ikke noe amcar craze, men den der var nydelig. JAAA, ikke sant :D Finnes ikke ord for det, sist vår mønstring ble jeg stående å glo på denne chargeren helt til den dro... SINNSYKE FLOTTE BILER :) Hadde jeg bare fått kloa i en sånn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidlund Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Au...ahao....Ævve... Jeg får vondt sånn omtrent alle steder når jeg ser sånt! Så tøft...så fint..så grasiøst....så nydelig...så FORBASKET UOPPNÅELIG! *kosepå* Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Originally posted by Fordgranada84 Er det ikke Robin som står til venstre der a ? :D :) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WildThing Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Ratter rundt i big hunky Mopar, selv. 318cid'er, pen og fin. Siter Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac. 1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres) 1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil) 1978 Dodge Ramcharger 318 1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Det virker ihvertfall ikke som interessen for amcar blant folk synker! Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyttnavn Skrevet September 29, 2009 Rapporter Share Skrevet September 29, 2009 Kul Charger, skal få meg en sjøl en gang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodge dart-Wernberg Skrevet Februar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2011 Sjekk ut http://www.amcarforum.no ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bippe_02 Skrevet Februar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2011 Har en 1967 A100 van, en 1968 Coronet 440 4 door, en 1969 Charger og en 1969 Charger SE. Den ene Chargeren blir ganske ombygd og det ligger noen bilder hær http://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=2484 Siter Sex, Dodge and Rock n Roll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg