Gå til innhold

Video og bilder fra det grønne helvete

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

er nå tilgjengelig på hjemmesiden min

http://home.no.net/bstensru/200sx/

(Track Days, Nürburgring 05.04.03)

Tiden på 8:53 er etter at noe tid ble fratrukket for å kompensere for omkjøringen ved Grand Prix banen hvor det går i 40 km/t, sammenlignet med hvor lang tid jeg bruker på det partiet vanligvis.

Det mest skremmende partiet på banen er faktisk ikke enden av Flugplatz hvor jeg når nesten 230km/t over bakketoppen der, men når det går bratt nedover etter den skarpe høyresvingen etterpå (Fuchsröhre). Der kan man holde full knall nedover og får en sinnsyk aks (hvis man tør) men må kutte svingene og hoppe litt på curbsen rundt 200km/t :eek: Holder du jernet ned der når du lett 220km/t i timen (jeg feiga ut på 200 :rolleyes: ) og får en vanvittig kompresjon i bånn, flere motorsyklister slår haka i tanken der nede. :D

Legg ellers merke til den gale Golfen som kjører forbi meg mens jeg kjører forbi en annen! + en Ferrari F40 sinke ;)

-Bjørn

'95 Nissan 200SX (Project Racing)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bjorn

Hehe, takk for det, liker å holde det enkelt så jeg kan editere koden i notepad i stedet for tunge trege html applikasjoner :)

Bare rapp så mye kode du vil, er jo ikke spes avansert da :rolleyes:

enkel eller ikkje det blir av og til et helvete når de som har laget en side finner en som likner mye og så oppdager at det er kildekoden deres, så de har brukt 70t i notepad på :D

takker

PS du kjenner vell til det allerede men editplus er et genialt html program, så slipper du den der svart/hvit hverdagen når du scripter

<--- som du ser på avataren/bildet så er jeg en dreven scripter

Lenke til kommentar
Del på andre sider