fribbern Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 man bare fikser, samler kjøper selger biler. finnes self. en full versjon.. har den selv. skal prøve å få den lasta opp på server no. men du må nok laste ned fix fra sida Den som ligger på http://www.streetrod3.com er det bare en demo? hvor finner jeg hele spillet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerdeanders Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Den som ligger på http://www.streetrod3.com er det bare en demo? hvor finner jeg hele spillet? gearhead garage ligger ikkje der :S det er bare street rod Siter Biler Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=) X: Ford Fiesta Opel Kadett GSI look (1,3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Var street rod 3 jeg mente. Har du en fullverson av det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerdeanders Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Var street rod 3 jeg mente. Har du en fullverson av det? nei... det har eg ikkje.. har bare den eg har lasta ned fra den sida der.. Siter Biler Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=) X: Ford Fiesta Opel Kadett GSI look (1,3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Var street rod 3 jeg mente. Har du en fullverson av det? Den finnes ikke! Dette er et selvstendig prosjekt av noen ihuga fans av de to gamle Streetrod spillene. Det er treg framgang som har foregått i flere år. Men det er har kommet flere og flere oppdateringer i det siste, så kanskje de nærmer seg noe!:) Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Jeg lasta ned Gearhead Garage på bearshare... funker fett... :D Er expert det høyeste du kan bli?? har liksom stoppet opp litt :/ Siter - 1991 E36 3xxi x 1986 E30 327i - 2003 Yamaha Yz125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Presley Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Er ett hakk til..Må selge et visst anntall med fix ferdig biler for å komme opp på nivået. Siter ----------- Dang :fire: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerdeanders Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Jeg lasta ned Gearhead Garage på bearshare... funker fett... :DEr expert det høyeste du kan bli?? har liksom stoppet opp litt :/ er det noen som har server til disposisjon? då kan de legge ut hele spillet til de som ikkje er så uber på p2p programm Siter Biler Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=) X: Ford Fiesta Opel Kadett GSI look (1,3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Klarer du ikke å operere bearshare så klarer du ikke å operere spillet heller... :rolleyes: Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Klarer du ikke å operere bearshare så klarer du ikke å operere spillet heller... :rolleyes: Den var ikke ment til meg var den det?? :P alt funker her.. men DRITT lei av spillet nå ;) Siter - 1991 E36 3xxi x 1986 E30 327i - 2003 Yamaha Yz125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Den var ikke ment til meg var den det?? :P alt funker her.. men DRITT lei av spillet nå ;) Tenker det var gjerdeanders han snakket til. Jeg syns Gearhead garage var gøy, men veldig kortlevd. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Tenker det var gjerdeanders han snakket til. Jeg syns Gearhead garage var gøy, men veldig kortlevd. Det var nok det ja!:) Men det finnes biler man kan laste ned som er ganske så kompliserte. Holder deg opptatt i en liten time med bare en bil nesten. Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerdeanders Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 sant det! kom med link så skal eg legge den på toppen av første siden :) Siter Biler Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=) X: Ford Fiesta Opel Kadett GSI look (1,3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Fant ikke igjen de jeg har hatt før. Men her er en iallefall: http://gearheadheaven.racerplanet.com/ Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerdeanders Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 takker :) lagt på framsiden Siter Biler Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=) X: Ford Fiesta Opel Kadett GSI look (1,3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg