Andreas_1 Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Har glemt å nevne Street Legal Racing: Redline, men dette har en passe dårlig spillmotor så man må ha tildels mata pc for at det skal kjøre skikkelig! Men det er veldig detaljert hva motor gjelder, mye gøy. Men det blir ødelagt av utallige bugs og feil med spillet, kunne vært utrolig bra men det virker halvferdig og amatørmessig. Men mekkingen er gøy!:) Om å gjøre å få mest hk i golfen då!:D Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerdeanders Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 holder på med litt redline selv.. vet du kor eg kan få tak i patcher til den? Siter Biler Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=) X: Ford Fiesta Opel Kadett GSI look (1,3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Har glemt å nevne Street Legal Racing: Redline, men dette har en passe dårlig spillmotor så man må ha tildels mata pc for at det skal kjøre skikkelig! Men det er veldig detaljert hva motor gjelder, mye gøy. Men det blir ødelagt av utallige bugs og feil med spillet, kunne vært utrolig bra men det virker halvferdig og amatørmessig. Men mekkingen er gøy!:) Om å gjøre å få mest hk i golfen då!:D passer emer motoren i golf'n? :scared monifoilen der er vel ikke på spillet org da?:S Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 holder på med litt redline selv.. vet du kor eg kan få tak i patcher til den? Fant de på Google, men fikk de ikke til å fungere selvom jeg brukte Rip av original cd... passer emer motoren i golf'n? :scared monifoilen der er vel ikke på spillet org da?:S Hehe... Nei gjør ikke det. Det var bare et illustrasjonsbilde for å vise frem spillet! Men det som irriterer er at luftfilter og luftrør ikke er der! Mange irriterende detaljer! Men hvor mange hk har dere fått i golfen da? Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 litt under 400.. 386 elns tru je det var.. gta med turbo og snaks.hehe Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artex Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 bygde motor fra bunn, å havna ut med 502 hk i golfen jeg.. mangler litt finstillinger. bygger ny maskin nå, teste med litt forskjellige deler å stash.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Men hvor mange hk har dere fått i golfen da? 530~ :) GTA motor, Shimumitsu (?) intake manifold, Metanol Injection, kompressor, ++ Husker ikke cam-innstillingene, men jeg tror det var noe med 4+ på den ene. Kan sjekke etterpå.. Vraka/taka denne Golfen, men :D Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisaa Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 her kan du få kjøpt hele spillet...:D http://www.968.net/affiliates/videogames.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisaa Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Har glemt å nevne Street Legal Racing: Redline, men dette har en passe dårlig spillmotor så man må ha tildels mata pc for at det skal kjøre skikkelig! Men det er veldig detaljert hva motor gjelder, mye gøy. Men det blir ødelagt av utallige bugs og feil med spillet, kunne vært utrolig bra men det virker halvferdig og amatørmessig. Men mekkingen er gøy!:) Om å gjøre å få mest hk i golfen då!:D jeg har fått rundt 900 hk i den...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg