Gå til innhold

Problem ang grøft lys ?

Ranger emnet

Andreas!

Anbefalte innlegg

Grøfta lysa på bilen min slutta plutselig å virke. Så på sikringene å alle var hele. Men det ene releet var brennt. bytta det. kjøpte nytt på biltema ;/

Problemet når er at grøfta lysa virka etetr det, men når får jeg ikke skrudd dem av, også lyser dem bare sammen med kjøre lys ikke parklys. Får ikke skrudd dem av å på lenger. Hmm. merkelig.. kank den være noe kortslutning i og med at releet var brennt. sikkert vært noe fuktighet elns.. Takk for tips ;D

Mvh Andreas

2000 Ford Mondeo ST200

19-- MB 190

2000 Suzuki GSX-600R Allstar Corona

X:1990 Ford Sierra 2.0I Stv / 1997 Audi A4 1.8Turbo Quattro / 1991 Bmw 318i M-Tech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøfta lysa på bilen min slutta plutselig å virke. Så på sikringene å alle var hele. Men det ene releet var brennt. bytta det. kjøpte nytt på biltema ;/

Problemet når er at grøfta lysa virka etetr det, men når får jeg ikke skrudd dem av, også lyser dem bare sammen med kjøre lys ikke parklys. Får ikke skrudd dem av å på lenger. Hmm. merkelig.. kank den være noe kortslutning i og med at releet var brennt. sikkert vært noe fuktighet elns.. Takk for tips ;D

Mvh Andreas

Gå til Bmw forhandleren og si du skal ha et "Grønnt relè" Det er relèet til grøftelysene. For det kan hende koblingene er annerledes på det du har kjøpt fra biltema selv om det passser i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Var på tronrud bil i dag. fortalte som det var.. Og det jeg hadde fått var ikke likt. plene var like, men tallene stemte ikke. Fikk et nytt relee der borte. 190;- off. hehe.. men det funker fortsatt ikke.. Bare biltema`n som funker. hehe..

Mvh Andreas

2000 Ford Mondeo ST200

19-- MB 190

2000 Suzuki GSX-600R Allstar Corona

X:1990 Ford Sierra 2.0I Stv / 1997 Audi A4 1.8Turbo Quattro / 1991 Bmw 318i M-Tech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry for å bryte meg inn på tråden her, men.....

har et spørsmål? er ALLE bmw e36 utstyrt med koplinger osv for tåkelys?

min bil har to tåkelys brytere i dashen, en foran og en bak. nå er det bare det bak som fungerer. det er tåkelys i fronten(org), men ingen ledninger. sikkert noen som har putta på en front med lys eller noe :S

så det jeg lurere på er om det går an å kople opp slik at sikringsholder/rele/bryter osv kan brukes slik at jeg får kople til tåkelysa foran?

eller kan det være min bil ikke har vert lagt opp til tåkelys foran i det hele?

sorry igjen for å bryte meg inn her, men ser liksom ikke vits med ålage en ny tråd når det allerede er folk med gode kunnskaper på denne tråden fra før;)

takker

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider